En udmelding der skriger af leverpostej og ligegyldighed. Hvor må det være demotiverende for klubbens fans, at en tidligere stormagt i dansk fodbold, er sunket så lavt og ikke tør melde større ambitioner ud.
Snak
AaB nedtoner Superliga-målsætning
I dag 10:17
AaB melder ud, at ambitionen for den kommende sæson først og fremmest er at komme i top-6, samtidig med at man ved sæsonens afslutning skal være ’i reel konkurrence’ om oprykning.
Læs hele nyheden her
RedigeretI dag 10:24
Uenig. Jeg synes det er rart, at der bliver udmeldt en realistisk målsætning. Aab skal bygges op igen og det kan ikke bare gøres i et træk.
Og hvor er jeg glad for at James Gow er langt væk fra Aalborg.
Og hvor er jeg glad for at James Gow er langt væk fra Aalborg.
I dag 10:27
AAB’s trup i sidste sæson var piv ringe, og uden ambitioner overhovedet, og hvis de skal have nogen jordisk chance for at rykke op næste sæson, så skal der investeres markant i spillertruppen.
I dag 10:39
Ja det lugter godt nok af de ik vil noget. Tvivler stærkt på de kommer i top 6 med den trup de har. Den er lagt fra.
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙
RedigeretI dag 10:40
Det her skal bare bygges op fra bunden, så der igen kan komme ro I klubben om det så var en målsætning om at undgå nedrykning var Jeg ligeglad...Men Jeg vil se spillemæssig fremgang I denne sæson, sidste sæson virkede til tider retningsløs og uden bundniveau, så må resultaterne blive som de nu engang gør, vi skal ikke op for at ryge direkte ned igen.
I dag 10:52
Rettidig omhu og sund fornuft.
AaB skal nok komme tilbage i Superligaen, men det kræver ydmyghed og accept af at opbygningen tager tid.
Jeg krydser fingre 🤞.
AaB skal nok komme tilbage i Superligaen, men det kræver ydmyghed og accept af at opbygningen tager tid.
Jeg krydser fingre 🤞.
kimjen
I dag 10:52
Medmindre man har oprustet kraftigt, så ville det da være en tonedøv udmelding at man regner med en oprykning. I sidste sæson kom man ikke i oprykningsspillet, så jeg synes et mål om at klare dette i år, er fornuftigt.
Herudover har man jo planer om løbende opjustering af målet. Altså indirekte at man da gerne vil rykke op men man er realistisk samtidig omkring holdets tilstand.
Hvis Brøndby gik ud og meldte sig som guldkandidat nu, så ville jeg da også trække lidt på smilebåndet over sådan en udmelding, seneste sæson taget i betragtning.
Herudover har man jo planer om løbende opjustering af målet. Altså indirekte at man da gerne vil rykke op men man er realistisk samtidig omkring holdets tilstand.
Hvis Brøndby gik ud og meldte sig som guldkandidat nu, så ville jeg da også trække lidt på smilebåndet over sådan en udmelding, seneste sæson taget i betragtning.
I dag 11:05
Aab kommer ikke i nærheden af oprykning med det hold/træner. Penge kommer de heller ikke til at tjene lige pt ingen talent som kan skaffe en masse millioner ved salg og sponsorer som nok tænker sig en ekstra gang om inden de smider store beløb i en klub uden ambitioner. Ser ikke lyst ud de kommende år desværre. Fans kommer der heller ikke mange af længere som vi så sidste nedrykning der var støgte nærmest uændret.
I dag 11:06
Pinligt. I en decideret svag første division og man vil bare i top 6… Esbjerg er offensive i deres udmeldinger. En tekst over deres skærm i omklædning, står der “ 3F Superliga”. Og så er der Fejle, som også går benhårdt efter oprykning. To hold…
Horsens er mit liv!
Esben Hansen RAUS RAUS!