Hvis du gad og sætte dig lidt ind i forholdende, så vidste du, at tidligere sportschefer / ledelse havde investeret i mange dyre spillere på lange kontrakter, uden at spillernes kvaliteter fulgte med. De hæver hver måned en høj løn, hvilket gør at AaB ikke kan hente kvalificeret spillere ind. Der går 1 år endnu, før man er ude af disse kontrakter, sælges kan de næppe. AaB bøder pt. for tidligere tiders sportschefer...
“Hvis jeg gad sætte mig ind i tingene…” nu er en af fordelen ved et forum som dette at der rent faktisk sidder folk med reel indsigt, langt dybere end min egen, bl.a. Hermes, som netop kan berige mit perspektiv.
Jeg “gider” ikke sætte mig ind de økonomiske forudsætninger for samtlige klubber i de danske divisioner, men det betyder ikke jeg ikke har interesse for de danske divisioner og finder det interessant at få indblik i dem.
Mit indlæg var bestemt ikke et angreb på AaB, men derimod en venlig opfordring til at nogle der ved noget om klubbens forfatning kom på banen, fremfor de sædvanelige bold.dk-indlæg der primært bare er kritiske.
Tak til Hermes for indsigt.