Snak

Mere indhold efter annoncen

AaB's guldtræner: Det er spillernes dag

søn 11. maj 2014
Kent Nielsen er glad for AaB\'s mesterskab, men understreger at det først og fremmest er spillernes mesterskab.

Læs hele nyheden her
Jeg under virkelig Kent Nielsen dette DM. En beskeden mand er han.
BrøCagLee

Hvor er jeg misundelig - en lorte sæson.

Respekt til AaB i fortjener det - tillykke

Om vi vinder i pokalen, så er det stadig en skandale sæson.

Men stadig et stort tillykke til AaB.
Ah ja - Kent hentyder til det berømte "4-Minuten Meisterschaft". Det var ondt:-)
TILLYKKE TIL DEN GAMLE BB-MAND!!! :-)
Som Doctor Brønshøj siger: "...sådan noget var aldrig sket i sin tid med Leif og Kent og hele lortet..."
Annonce