AaB skal scorer mål skal de :)
Snak
AaB skal dæmme op for Randers' kontraspil
fre 17. sep 2010
Magnus Pehrsson advarer om Randers\' kontraspil inden lørdagens Superliga-opgør.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
fre 17. sep 2010
- Randers spiller med en stram defensiv og et kontraspil af høj klasse...
gid det dog var ord man kunne bruge om AaB!
gid det dog var ord man kunne bruge om AaB!
fre 17. sep 2010
Jeg har tit tænkt efter Ove er kommet til at det for modstanderen må være en blandet følelse at have bolden mest og styre spillet... for Vupti.com.... Så er det fuld firspring den anden vej....
:o)
:o)
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1493484&vis=
....lad os alle sende en hilsen til OB, Søens folk og Grønland.
....Gud bevare Ove C
fre 17. sep 2010
De to hold har begge kun scoret 8 mål i 8 kampe. Skræmmende.
Jeg tror den ender 0-0.
Jeg tror den ender 0-0.
Real Madrid CF
http://www.youtube.com/watch?v=knZ0zwU2oic
http://www.youtube.com/watch?v=iaQhF-523As
fre 17. sep 2010
8 mål i 8 kampe.... Så ligner det mere en 1-1 kamp :o)
Randers vinder... Håber jeg :o)
Randers vinder... Håber jeg :o)
Lyngby BK (Født og opvokset og spillet der som dreng - boede lige ved stadion)
Randers FC (Har boet her en del år nu og holder selvfølgelig med RFC)
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1493484&vis=
fre 17. sep 2010
Vi så jo i kampen mellem AaB og ACH, hvor gode AaB er til at dæmme op for en stærk kontra.......
AaB: 100 % BRAVEHEART!
lør 18. sep 2010
@Bong
Forskellen er dog at Randers spiller hjemme og bør være det hold, der skal skabe kampen. Jeg tror godt at AaB kan overraske. Jeg havde været mere fortrøstningsfuld på Randers´ vegne, hvis kampen skulle spilles i Aalborg.
Forskellen er dog at Randers spiller hjemme og bør være det hold, der skal skabe kampen. Jeg tror godt at AaB kan overraske. Jeg havde været mere fortrøstningsfuld på Randers´ vegne, hvis kampen skulle spilles i Aalborg.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”