Antiklimatisk?! Nyt ord for mig, men det findes dog. Det er i ordbogen. Jo, det er.
Snak
AaB skal forklare sig: Ikke muligt at straffe
man 17. feb 2025
AaB skal redegøre over for Divisionsforeningen, efter klubben søndag måtte aflyse kampen mod FC Nordsjælland på grund af en ukampdygtig bane.
Læs hele nyheden her
man 17. feb 2025
Fatter ikke det er AaB der skal forklare sig! Det er et kommunalt stadion, som det er andre steder i landet, og det er kommunen der har ansvaret for driften af stadionet?
man 17. feb 2025
Men der er jo også noget galt med DBUs regler, når det er dommeren der en time før kampstart skal tage beslutningen.
DBU har folk i hele Danmark, man kunne jo allerede om morgenen have sendt en kyndig repræsentant ud på stadion, som nok hurtigt kunne have konstateret at det ikke blev klar til bold klokken 14.
DBU har folk i hele Danmark, man kunne jo allerede om morgenen have sendt en kyndig repræsentant ud på stadion, som nok hurtigt kunne have konstateret at det ikke blev klar til bold klokken 14.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
man 17. feb 2025
@ToonInStoke
Det er lige præcis det, jeg også tænker.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at dommeren skal tage bestik af banens beskaffenhed en time før kampstart, når kommune, klub og DBU har vist hele søndag, at der er frost i banen.
Hvis skyggesiden har været frossen kl. 10 om formiddagen, så bliver den sgu aldrig klar til fodboldkamp kl. 14. Det ved alle, som er kommet i fodboldklubber.
Forhåbentligt finder man igennem dialog præcedens for, hvordan man håndterer sådanne situationer bedre i fremtiden, så fans mm. ikke begiver sig afsted til en aflyst fodboldkamp.
Det er lige præcis det, jeg også tænker.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at dommeren skal tage bestik af banens beskaffenhed en time før kampstart, når kommune, klub og DBU har vist hele søndag, at der er frost i banen.
Hvis skyggesiden har været frossen kl. 10 om formiddagen, så bliver den sgu aldrig klar til fodboldkamp kl. 14. Det ved alle, som er kommet i fodboldklubber.
Forhåbentligt finder man igennem dialog præcedens for, hvordan man håndterer sådanne situationer bedre i fremtiden, så fans mm. ikke begiver sig afsted til en aflyst fodboldkamp.
Vi er ikke gode til fodbold i Nordjylland
man 17. feb 2025
Tænker ikke at Åb bare kan se sig fri for ansvar ved at henvise til kommunen. De er ansvarlig for kampafvikling og burde have involveret sig i stedet for blot at nævne at varmen har været sat til i 14 dage. Bullshit udmelding
man 17. feb 2025
Aalborg Kommune udtaler at de ikke vil gøre noget anderledes til en anden gang.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/efter-superliga-aflysning-der-var-ikke-noget-goere?fbclid=IwY2xjawIf-RFleHRuA2FlbQIxMQABHa6j58rZS_Y8_cwRSkijo2_beMKxeOCneQaCEhH7ZG5QnqEudtb8EiCmkA_aem_vRQBmkt1-UIMnV1z5xjFWA
https://www.dr.dk/nyheder/indland/efter-superliga-aflysning-der-var-ikke-noget-goere?fbclid=IwY2xjawIf-RFleHRuA2FlbQIxMQABHa6j58rZS_Y8_cwRSkijo2_beMKxeOCneQaCEhH7ZG5QnqEudtb8EiCmkA_aem_vRQBmkt1-UIMnV1z5xjFWA
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
man 17. feb 2025
Fatter ikke det er AaB der skal forklare sig! Det er et kommunalt stadion, som det er andre steder i landet, og det er kommunen der har ansvaret for driften af stadionet?
ER det så kommunens ansvar? Så vidt vides har de fleste andre klubber 2-3 fuldtids Groundsmen ansat til at sørge for at banerne er i top stand.
Desuden blev der spillet 2 andre kampe på et rigtigt fodboldstadion Søndag der fint kunne afvikles. Både Sønderjyske og FCM havde jvnf DMI også 2 ciffrede minusgrader i løbet af natten og de havde intet problem? Tænker man skal kigge sig selv i spejlet og begynde at agere bare en lille smule proffessionelt?
man 17. feb 2025
Ansvaret afhænger vel af leje aftalen hvor der står hvem der har hvilke forpligtelser mellem lejer og udlejer
man 17. feb 2025
Åhh hvor er det typisk. I vore dage er der ingen der tager ansvar.
Ingen har klasse nok til at sige det var håndteret elendigt. For det var det.
Ingen har klasse nok til at sige det var håndteret elendigt. For det var det.