Discount bane i Gladsaxe? Pinligt at en klub af denne størrelse ikke har styr på det
Snak
AB er ikke færdig i Brøndby - vender snart hjem igen
ons 11. mar 19:40
AB indledte foråret i Brøndby, da man ikke var i stand til at spille på klubbens vante hjemmebane i Gladsaxe. Turen kommer også til at gå til Brøndby i næste kamp, inden man vender hjem.
Læs hele nyheden her
søn 15. mar 18:26
Lidt det samme som i Nykøbing Falster for et par år siden, man bruger millioner på spillere , men intet for at få en brugbar fodboldbane
man 16. mar 11:25
Gladsaxe Stadion er kommunalt, så jeg tænker, at det er Gladsaxe Kommune I må snakke med om det
man 16. mar 11:57
Hvis man lige søger fem minutter på nettet kan man se, at det koster cirka 10 millioner kroner at anlægge banevarme og omkring 800.000 kroner om året i drift - omkostninger, som AB ville skulle dække. Så vil jeg sgu hellere, at klubben bare flytter kampene de få gange om året, at banen ikke er klar.