Snak

Mere indhold efter annoncen

AB er ikke færdig i Brøndby - vender snart hjem igen

ons 11. mar 19:40

AB indledte foråret i Brøndby, da man ikke var i stand til at spille på klubbens vante hjemmebane i Gladsaxe. Turen kommer også til at gå til Brøndby i næste kamp, inden man vender hjem.



Læs hele nyheden her
Discount bane i Gladsaxe? Pinligt at en klub af denne størrelse ikke har styr på det
Lidt det samme som i Nykøbing Falster for et par år siden, man bruger millioner på spillere , men intet for at få en brugbar fodboldbane
Gladsaxe Stadion er kommunalt, så jeg tænker, at det er Gladsaxe Kommune I må snakke med om det
Hvis man lige søger fem minutter på nettet kan man se, at det koster cirka 10 millioner kroner at anlægge banevarme og omkring 800.000 kroner om året i drift - omkostninger, som AB ville skulle dække. Så vil jeg sgu hellere, at klubben bare flytter kampene de få gange om året, at banen ikke er klar.
Annonce