Snak

Mere indhold efter annoncen

AB henter angriber med Ligue 1-erfaring

I går 13:14

AB oplyser torsdag, at de henter 21-årige Saliou Diop i Ligue 1-klubben Brest.



Læs hele nyheden her
Jeg har megen glæde af bold.dk.bruger den dagligt og mange gange dagligt
Det er et spændende projekt, der er i gang derude. Glæder mig til at følge dem i den kommende sæson.

Vedr. Saliou Diop er han, ifølge transfermarkt, 21 år. Ikke at det gør den store forskel.
Jeg ville ikke blive overrasket hvis AB stryger direkte op i Superligaen i første forsøg. De er vel dette års Horsens. Ejere med kæmpe ambitioner og pengene til at bakke det op. Det kræver dog et kæmpe transfervindue, hvis vi skal have Danmarks 3. Mest vindende klub tilbage hvor de hører til.
Lottokupon
Lottokupon


Så er der jo lige præcis 50% chance for at vinde.
If I had the wings of a sparrow... If I had the arse of a crow... I'd fly over Pride Park tomorrow... and shit on the bastards below!
Lad os håbe for AB, at det er den nye Abdul Sule
Så er der jo lige præcis 50% chance for at vinde.

Er sandsynligheden for at vinde altid på 50%?! Så skal jeg da til at spille lotto.
Er sandsynligheden for at vinde altid på 50%?! Så skal jeg da til at spille lotto.


Enten så vinder du, eller også så vinder du ikke. Det kan da ikke komme tættere på 50%.
If I had the wings of a sparrow... If I had the arse of a crow... I'd fly over Pride Park tomorrow... and shit on the bastards below!
Annonce