Resultatet er ligegyldigt, men det er skønt at se de unge talenter få succes på førsteholdet. Det er den bedste og billigste investering at kunne hive spillere op på førsteholdet.
Snak
I går 14:24
Skønt at se de uendelig kloge bold.dk brugere drage konklusioner om den kommende sæson, udfra første træningskamp. Sofa trænere af værste skuffe, Randers var klart bedre over hele kampen.
AC Horsens
I går 14:31
jeg så kun 2. halvleg. Den var nu meget lige. så det der med Randers, var klart bedst kan jeg ikke nikke genkendende til.
I går 14:32
Vi konkluderer jo også udfra forrige sæson ;-). Men godt at høre hestene var klart bedst. Men målscore problemet må så være indtakt
RedigeretI går 15:31
Jeg begriber ikke at flere herinde stadigvæk ligger så meget i en første træningskamp. Hvis man havde fulgt lidt med, blev hele Randers holdet skiftet i pause og begge halvlege var en skøn blanding af unge nye og rutineret.
@Derfor - du følger lidt med kan jeg se, så burde du ikke vide bedre?
Randers blev nr 4 forrige sæson, havde en dårlig sidste sæson, men det ødelægger sgu da ikke hele fundamentet for klubben.
Alle ved at der er 4-6 hold i ligaen som med en dårlig sæson, kommer i fare.
@Derfor - du følger lidt med kan jeg se, så burde du ikke vide bedre?
Randers blev nr 4 forrige sæson, havde en dårlig sidste sæson, men det ødelægger sgu da ikke hele fundamentet for klubben.
Alle ved at der er 4-6 hold i ligaen som med en dårlig sæson, kommer i fare.
I går 15:45
En træningskamp lige nu viser ikke så meget, men i det hele taget er jeg bekymret for den kommende sæson for RFC ‘s vedkommende. Der skal købes ind, og gerne en 4 stykker som skal være forstærkninger.
RedigeretI går 17:03
Horses... Jeg ser da en bekymrende tendens, hvor der er meget langt mellem sejrene. Og den ser ud til at forsætte, det er da bekymrende at tabe til Sønderjyske igen. Det er jo ikke et tophold de taber til. Jeg har svært ved at se åbenlyse nedrykkere den kommende sæson. Og frygter lidt vi nemt kan trække der korteste stå, hvis der ikke kommer mere kvalitet ind i truppen. Vi mangler helt sikkert noget kreativitet
I går 20:10
Forstår godt de negative kommentarer om RFC. Set ufra præstation i hele 2026, så ser det sort ud. Men meget kan ske i transfervinduet. Så dommen skal ikke fældes endnu. Men det har været en katastrofe med de nye angribere