Snak

Mere indhold efter annoncen

Abildgaards kanonkasse grundlagde dansk sejr

tirs 11. sep 2018
Oliver Abildgaard og Robert Skov stod for scoringerne, da det danske U21-landshold tirsdag aften slog Litauen 2-0 i EM-kvalifikationen.

Læs hele nyheden her
Robert Skov kommer ind med 20 minutter tilbage og scorer efter få minutter. Han er virkelig klasse! Helt klart en af dem med størst potentiale for at nå A-landsholdet. Han er forresten også topscorer i turneringen med 8 mål. Han burde også have haft en assist, men Duelund kunne bare ikke finde ud af at tæmme bolde i denne her kamp, selvom Duelund spillede ret godt.

Abildgaard og Skov helt klart dem der viste mest.

Foresten Nissen ligner en frustreret dreng, han missede nogle chancer hvilket sker. Men hans reaktioner bagefter ligner at han har anger issues. Blev så sur på sig selv og på sine holdkammerater når de lavede fejl. Ved ikke hvorfor? Måske går det ikke for godt i Ajax
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det med Nissen har jeg også lagt mærke til. Jeg synes hans attitude til tider minder om Nicolai Jørgensens.
"Slææææht ikke go nok - Korrupte Fiflere -Julemanden raus!"
Skov var nok mere relevant at udtage til A-landsholdet end fx Mike Jensen og Malmø-AC.
Skidt at internationale kval kampe får lov at blive spillet på kunstgræsbaner som den i Litauen. Heldigvis vandt Danmark alligevel kampen uden problemer.
På papiret er det da et afsindigt stærkt U21 hold vi har, når man kan undvære 2 stamspillere grundet skader og så stadigt sætte Skov og Billing ind :)

Det som skuffer midt lidt er at der var alt for mange af vores spillere som spiller for dem selv, Andreas Skov Olsen, Duelund og især Dreyer. Gang på gang forsøgte de på egen hånd at drible sig igennem på egen hånd eller afsluttet foran 6 forsvarspillere i stedet for at vælge den nemme løsning og spille sig igennem. Det må være Hr. Frederiksens største job lige nu at få dem til at spille som et hold.

At vi så vinder er pga. vi har så meget mere individuel klasse end Lithauen.
Lækkert mål fra Oliver. Flere af dem i suppen tak.
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen" - Søren Frederiksen Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.
Annonce