Robert Skov kommer ind med 20 minutter tilbage og scorer efter få minutter. Han er virkelig klasse! Helt klart en af dem med størst potentiale for at nå A-landsholdet. Han er forresten også topscorer i turneringen med 8 mål. Han burde også have haft en assist, men Duelund kunne bare ikke finde ud af at tæmme bolde i denne her kamp, selvom Duelund spillede ret godt.
Abildgaard og Skov helt klart dem der viste mest.
Foresten Nissen ligner en frustreret dreng, han missede nogle chancer hvilket sker. Men hans reaktioner bagefter ligner at han har anger issues. Blev så sur på sig selv og på sine holdkammerater når de lavede fejl. Ved ikke hvorfor? Måske går det ikke for godt i Ajax
Abildgaard og Skov helt klart dem der viste mest.
Foresten Nissen ligner en frustreret dreng, han missede nogle chancer hvilket sker. Men hans reaktioner bagefter ligner at han har anger issues. Blev så sur på sig selv og på sine holdkammerater når de lavede fejl. Ved ikke hvorfor? Måske går det ikke for godt i Ajax
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.