Snak

Mere indhold efter annoncen
Havde også hellere set at man var gået all in på Freriks eller lignende, det her lugter for meget af endnu en lottokupon.
Inter fan siden Adriano.
Indimellem kommer der nogle fantastiske afrikanske spillere ind og beriger Superligaen.
Det sker ofte, når klubberne tør´ tage en chance.

Så hatten af for AC Horsens, lige der, ellers ønsker jeg virkelig at klubben misser den forventede oprykning
Fiorentina-angriber.. jow jow..
Altid spændende med de her ukendte spillere, men fodret af Kirkegaards lækre afleveringer skal han nok få lavet nogle mål.
Annonce