Nej, jeg er ikke læge. Nej, jeg aner ikke hvad prognosen er og om det er livsfarligt eller ej. Men der er sku også en omverden at tænke på. Som om det er sjovt for familie, venner, bekendte fans m.v. og se manden dase om på banen 2 gange og så høre, at han fortsætter med at spille.
Det handler lige så meget om lysten. Det har alligevel været en stor del af hans liv, så bare at sige at han skal stoppe er måske også meget nemt, når man ikke selv står i situationen og skal vælge mellem at fortsætte det man elsker eller stoppe med det. Selvfølgelig ved han også at der er andet i livet end bare fodbold, men det er trods alt en stor del af hans liv og identitet. Upåagtet at den dag nok skal komme, hvor han stopper. Men tænker alle selv vil bestemme, hvornår den dag kommer, og ikke noget der bliver valgt for dem.
Det handler lige så meget om lysten. Det har alligevel været en stor del af hans liv, så bare at sige at han skal stoppe er måske også meget nemt, når man ikke selv står i situationen og skal vælge mellem at fortsætte det man elsker eller stoppe med det. Selvfølgelig ved han også at der er andet i livet end bare fodbold, men det er trods alt en stor del af hans liv og identitet. Upåagtet at den dag nok skal komme, hvor han stopper. Men tænker alle selv vil bestemme, hvornår den dag kommer, og ikke noget der bliver valgt for dem.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020).
\"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"
- Ian Rush om sin tid i Juventus.
https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6