To så alvorlige advarsler bør vel ikke ignoreres.
Snak
Afgørelsens time for Eriksen: Skal til ny undersøgelse
I dag 12:19
Christian Eriksen skal snarest beslutte, om han vil fortsætte karrieren eller stoppe på toppen – efter planen skal han møde i Wolfsburg næste weekend.
Læs hele nyheden her
I dag 12:33
Min respekt for ham daler til 0% hvis han fortsætter karrieren. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at han ENDNU ikke har meldt ud, at karrieren selvfølgelig stopper her og nu.
Nej, jeg er ikke læge. Nej, jeg aner ikke hvad prognosen er og om det er livsfarligt eller ej. Men der er sku også en omverden at tænke på. Som om det er sjovt for familie, venner, bekendte fans m.v. og se manden dase om på banen 2 gange og så høre, at han fortsætter med at spille.
Tænk at manden endnu ikke har meldt sit stop. Fuldstændig vanvid.
Nej, jeg er ikke læge. Nej, jeg aner ikke hvad prognosen er og om det er livsfarligt eller ej. Men der er sku også en omverden at tænke på. Som om det er sjovt for familie, venner, bekendte fans m.v. og se manden dase om på banen 2 gange og så høre, at han fortsætter med at spille.
Tænk at manden endnu ikke har meldt sit stop. Fuldstændig vanvid.
I dag 12:40
Hvorfor er der en gigantisk blå boks med info om Niclas Jensen, når i 4 minutter senere laver en artikel om at Speakman er præsenteret?
Og endnu værre i en artikel om Eriksen, der absolut intet har at gøre med FCKs sportschef jagt.
Og endnu værre i en artikel om Eriksen, der absolut intet har at gøre med FCKs sportschef jagt.
AC Horsens
I dag 12:50
Mon ikke familien nok selv skal finde ud af, hvordan de har det og ikke behøver folk på nettet til at forme de holdninger. Er sikker på Eriksen stopper, hvis hans familie ønsker det
Hvis de to situationer nu ikke er den samme, så kan vi da som fans der ikke aner noget ikke blande os i, hvad der giver mening.
Hvis de to situationer nu ikke er den samme, så kan vi da som fans der ikke aner noget ikke blande os i, hvad der giver mening.
I dag 12:53
Respekterer fuldt ud hvilken som helst beslutning Eriksen og dem omkring ham kommer frem til. Det ville klæde alle andre at gøre det samme.
I dag 12:57
Jeg er helt enig bold 293716
Det er traumatiserende for rigtig mange mennesker når han drætter om på den måde, lige meget oversagen
Det er traumatiserende for rigtig mange mennesker når han drætter om på den måde, lige meget oversagen
I dag 13:09
Hvad Eriksen gør på klub plan er naturligvis hans eget valg...
Men selvfølgelig kan DBU ikke udtage manden mere - det er klart.
Men selvfølgelig kan DBU ikke udtage manden mere - det er klart.
I dag 13:11
Men der er sku også en omverden at tænke på. Som om det er sjovt for familie, venner, bekendte fans m.v. og se manden dase om på banen 2 gange og så høre, at han fortsætter med at spille.
Må han så tage til Festival eller cykle en tur i fremtiden, eller helst bare sidde derhjemme så der ikke sker noget? Må Ståle være til VM, når det nu også kan ske for ham?
Når vi nu ved at han har den dims indopereret skal vi vel acceptere at det kan ske og lade være at gå i panik og aflyse kampe osv.
Fortsæt du bare CE10
AGF og kun AGF!!
KSDH!!