Ja, fyr hele lortet! Ham fæet Christian Borring Gravgaard!
Snak
man 14. mar 2016
Jeg kan ikke forstå, at spillerene vil udtale sig om det her. Hvis man nu svarede: "Det vil jeg ikke udtale mig om" - er der nok heller ikke nogen der er i tvivl. Skal vi høre, hvad alle spillerene mener i pressen? Jeg tror ikke det er sundt for omklædningsrummet eller moralen/sammenholdet i truppen heller.
FC Skjoldhoegene
man 14. mar 2016
Er det helt seriøst et citat fra Keller, det der?
Jep. Næstsidste spørgsmål i artiklen.
http://www.bt.dk/superligaen/scorede-holdkammerats-hustru-jeg-er-ved-at-have-faaet-nok
Jep. Næstsidste spørgsmål i artiklen.
http://www.bt.dk/superligaen/scorede-holdkammerats-hustru-jeg-er-ved-at-have-faaet-nok
Gang Green
man 14. mar 2016
Jeg tror det er, fordi fæet "Sportsdirektør" Michael Gravgård er kærlig og nære venner med Christian Keller. Dette er en interesse-konflikt, derfor bør Michael Gravgård også blive fyret fra Randers FB.
Sig nu op eller bliv fyret Michael Gravgård og Christian Keller.
Enig. Gravgaard er i den grad inhabil i denne sag, og Randers har fået ham som direktør på det værst tænkelige tidspunkt ift sagen.
Udover det virker Gravgaard ikke specielt skarp, men mere som en lalleglad type.
man 14. mar 2016
Gravgaard minder lidt om Steinlein i Riddersholm sagen :)
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Redigeretman 14. mar 2016
Farce. tænk at de i Randers ikke har sat mundkurv på spillerne så de kan løse den her internt. Jeg fatter det ikke. Iøvrigt forståeligt at Agesen mener dette... han er jo en idiot, men alligevel lidt specielt at man hører om holdkammerater der sviner hindanden til på den måde.
100 procent enig i at Gravgaard har vist enorm inkompetence i denne her sag, og har virker næsten ligeså virkelighedsfjern som Keller selv.
100 procent enig i at Gravgaard har vist enorm inkompetence i denne her sag, og har virker næsten ligeså virkelighedsfjern som Keller selv.
man 14. mar 2016
Jonas Borring er idioten. Det var ham, der satte "sagen" i gang. Aviserne har masser af historier, som ikke bringes, fordi det hører til privatlivet - og ikke har relevans for offentligheden. Havde Borring sagt "private årsager, ellers ingen kommentarer", så ville der ikke være nogen "sag".
Idioten, Jonas Borring, udsætter sine børn for unødig overlast - en skilsmisse kan være slem nok, men formentlig traumatiserende, når den er offentlig.
Idioten, Jonas Borring, udsætter sine børn for unødig overlast - en skilsmisse kan være slem nok, men formentlig traumatiserende, når den er offentlig.
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...
man 14. mar 2016
Kan godt være jeg slet ikke har fuldt nok med, men hvorfor er det præcis Gravgaard er inkompetent og alle de andre ting han får sat på sig her?
Keller kan på ingen måde blive fyret fra sin kontrakt, grundet dette. Det er meget muligt at han ikke bliver valgt til truppen, men man kan ikke fyre ham uden at betale hele lønnen for resten af kontraktperioden. Så forstår godt man ikke har gjort noget ifht Keller endnu, andet end hvad der er gjort.
Hvis det er noget andet, så vil jeg da gerne høre det.
Keller kan på ingen måde blive fyret fra sin kontrakt, grundet dette. Det er meget muligt at han ikke bliver valgt til truppen, men man kan ikke fyre ham uden at betale hele lønnen for resten af kontraktperioden. Så forstår godt man ikke har gjort noget ifht Keller endnu, andet end hvad der er gjort.
Hvis det er noget andet, så vil jeg da gerne høre det.
Redigeretman 14. mar 2016
Jonas Borring er idioten. Det var ham, der satte "sagen" i gang. Aviserne har masser af historier, som ikke bringes, fordi det hører til privatlivet - og ikke har relevans for offentligheden. Havde Borring sagt "private årsager, ellers ingen kommentarer", så ville der ikke være nogen "sag".
Idioten, Jonas Borring, udsætter sine børn for unødig overlast - en skilsmisse kan være slem nok, men formentlig traumatiserende, når den er offentlig.
Fortæl mig helt præcist hvad Jonas Borring har at tabe i den her sag ift. hans Arbejde? Og mener du helt seriøst at han skal lade være med at fortælle nogen noget omkring hvad der er sket, og gå med det helt for sig selv? På et eller andet tidspunkt skulle det ud.
Vi kan da godt blive enige om at det er synd for børnene men du må da se lidt mere nuanceret på det end du gør lige nu...
Iøvrigt må du da kunne forstå at det var Keller der satte sagen igang... Og nej det hører ikke til i privatlivet når man er proffesionel fodboldspiller.