Gravgaard og Keller er rigtig gode venner privat, så Keller er sikker og derfor bliver det desværre nok Borring der må ud
Snak
man 14. mar 2016
Fortæl mig helt præcist hvad Jonas Borring har at tabe i den her sag ift. hans Arbejde? Og mener du helt seriøst at han skal lade være med at fortælle nogen noget omkring hvad der er sket, og gå med det helt for sig selv? På et eller andet tidspunkt skulle det ud.
Vi kan da godt blive enige om at det er synd for børnene men du må da se lidt mere nuanceret på det end du gør lige nu...
Iøvrigt må du da kunne forstå at det var Keller der satte sagen igang... Og nej det hører ikke til i privatlivet når man er proffesionel fodboldspiller.
Der er ingen grund til at indvie hele Danmark i en skilsmisse. Med mindre man gerne vil spille martyr.
Ingen ser det åbenbart fra børnenes perspektiv - hvor fedt må det lige være, at ens fars kolleger render ud i pressen med tåbelige udtalelser i tide og utide?
Keller er da ikke skyld i, at Borring tuder i pressen.
Masser af fodboldspillere bliver skilt - akkurat som alle andre mennesker. Det rager ikke offentligheden.
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll
Man blir trött på ditt jävla gnäll...
man 14. mar 2016
@Thorup89
Han har vist ekstrem mangel på handlekraft, ligesom hans ledelse har vist sig ekstremt modvillig til at bearbejde sagen. Dette er tydeligt når samtlige personer igennem hiarkiet ( Keller selv selvfølgelig, Andre spillere , Colin Todd, Ole Nielsen) kommer med modsigende udtalelser, hvilket nærmest har gjordt det til en intern krig i Randers FC.
Det er Gravgaards skyld som adminstrerende direktør at det her sker. En god direktør havde dikteret en handlekraftig plan og fået folk til at holde kæft overfor pressen. Det gavner jo tydeligvis ikke Randers.
Han har vist ekstrem mangel på handlekraft, ligesom hans ledelse har vist sig ekstremt modvillig til at bearbejde sagen. Dette er tydeligt når samtlige personer igennem hiarkiet ( Keller selv selvfølgelig, Andre spillere , Colin Todd, Ole Nielsen) kommer med modsigende udtalelser, hvilket nærmest har gjordt det til en intern krig i Randers FC.
Det er Gravgaards skyld som adminstrerende direktør at det her sker. En god direktør havde dikteret en handlekraftig plan og fået folk til at holde kæft overfor pressen. Det gavner jo tydeligvis ikke Randers.
Redigeretman 14. mar 2016
Denne tråd er underholdende.
PS. Keller ER en idiot.
PS. Keller ER en idiot.
It’s freezing in Madrid, heard it’s -16 and may reach -19 by tomorrow
man 14. mar 2016
Der er ingen grund til at indvie hele Danmark i en skilsmisse. Med mindre man gerne vil spille martyr.
Ingen ser det åbenbart fra børnenes perspektiv - hvor fedt må det lige være, at ens fars kolleger render ud i pressen med tåbelige udtalelser i tide og utide?
Han indvier dem jo ikke i skilsmissen før at hele sagen bringes frem. Hvis du havde fulgt med i sagen så var den oprindelige undskyldning jo lige præcis "kærestesorger" og ikke noget med skilsmisse. Da han finder ud af at Keller ligger i seng med hans kone så reagerer han, som han skulle.
Tror du ikke folk ville have en forklaring på at Boring eller Keller bliver sat af permanent for Randers? Hvad skal forklaringen så være? Private årsager er sku ikke nogen forklaring.
Keller er da ikke skyld i, at Borring tuder i pressen.
Meget sympatisk at du mener at Borring "Tuder". Vil nu mene at hvis Keller kunne holde nallerne for sig selv så ville der aldrig have kommet en sag. Iøvrigt vil jeg gerne lige høre om du mener at Keller har gjort noget forkert eller ej, for jeg kan godt komme i tvivl...
Masser af fodboldspillere bliver skilt - akkurat som alle andre mennesker. Det rager ikke offentligheden.
Når det har så store sportslige konsekvenser for en fodboldklub på RFCs størrelse, så gør det faktisk.
man 14. mar 2016
Det virker som utrolig gammeldags kønsroller, der holdes i hævd. Kvinden fungerer som en art objekt, som ikke har en selvstændighed men er uskyldig når utroskab foreligger.
Hvor er al harmen overfor denne Kira. Hun er hundrede procent lige så meget skyld i det. Det er også hende der er så usympatisk hun vælger en mands kollega at være utro med. Den del fylder bare intet. Og når man så skal se den ene udtalelse efter den anden om at Keller er en idiot uden at hun nævnes, som om hun ikke har haft sin egen selvstændige rolle i det hele, så bliver jeg ret harm.
Som minimum kunne han udtale at _DE_ er nogle idioter, Keller og Kira.
Hvor er al harmen overfor denne Kira. Hun er hundrede procent lige så meget skyld i det. Det er også hende der er så usympatisk hun vælger en mands kollega at være utro med. Den del fylder bare intet. Og når man så skal se den ene udtalelse efter den anden om at Keller er en idiot uden at hun nævnes, som om hun ikke har haft sin egen selvstændige rolle i det hele, så bliver jeg ret harm.
Som minimum kunne han udtale at _DE_ er nogle idioter, Keller og Kira.
man 14. mar 2016
@anders.hede
Det har Borring faktisk også gjort. En af de første artikler jeg så om emnet5 udtalte Borring at han har mistet alt for sin eks.
http://www.bt.dk/superligaen/soenderknust-efter-drama-det-er-paafaldende-at-lige-de-to-vaelger-at-gaa-fra-d
Det har Borring faktisk også gjort. En af de første artikler jeg så om emnet5 udtalte Borring at han har mistet alt for sin eks.
http://www.bt.dk/superligaen/soenderknust-efter-drama-det-er-paafaldende-at-lige-de-to-vaelger-at-gaa-fra-d
man 14. mar 2016
Først får han orlov pga Kærestesorger, hvilket bliver ret hånligt taget imod af mange fans.. Pludselig breaker historien om Keller har været på eks konen, og man forstår nu godt Borring havde brug for at komme væk.
Mon ikke medierne havde lugtet lunten, når først Borring får orlov og Keller pludselig er helt ude af truppen, uden begrundelse?
Mon ikke det på en eller anden måde var kommet frem, selvom de havde fået mundkurv på?
Jeg kan ærlig talt ikke helt se hvad Gravgaard har gjort forkert. Man kunne sagtens have valgt en anden måde at gøre tingene på, men jeg har svært ved at se det være mere rigtigt end det der er gjort.
Note omkring Kira - Der er bestemt harme over Kira, men hun er i denne diskussion ligegyldig. Hun har fucket mindst lige så meget op i det som Keller, og begge er nogle ididoter. Men blot fordi man siger Keller er en idiot, udelukker det jo ikke at Kira også er en idiot? Der er bare ikke meget grund til at nævne hende i sammenhængen Keller-Jonas Borring.
Mon ikke medierne havde lugtet lunten, når først Borring får orlov og Keller pludselig er helt ude af truppen, uden begrundelse?
Mon ikke det på en eller anden måde var kommet frem, selvom de havde fået mundkurv på?
Jeg kan ærlig talt ikke helt se hvad Gravgaard har gjort forkert. Man kunne sagtens have valgt en anden måde at gøre tingene på, men jeg har svært ved at se det være mere rigtigt end det der er gjort.
Note omkring Kira - Der er bestemt harme over Kira, men hun er i denne diskussion ligegyldig. Hun har fucket mindst lige så meget op i det som Keller, og begge er nogle ididoter. Men blot fordi man siger Keller er en idiot, udelukker det jo ikke at Kira også er en idiot? Der er bare ikke meget grund til at nævne hende i sammenhængen Keller-Jonas Borring.
man 14. mar 2016
Selvfølgelig er Kira lige så skyldig som Keller i selve forholdet. Sagen er bare at Keller oven i det er skyldig i at bryde reglen om at holde nallerne fra holdkammeraternes koner/kærester. Hvis Keller havde scoret en uden for klubbens kone, eller bare en udenfor omklædningsrummet, eks. Gravgaards kone, så havde det været noget andet.
Oven i det optræder Keller så ligeglad med hvad andre´s følelser at han skyder sig selv i foden. Han burde optræde lidt mere ydmygt i pressen, eller alternativt slet ikke optræde i pressen. Jeg er sikker på Randers ville have det fint med at Keller gav sig selv presseforbud indtil sagen havde fundet en løsning.
Så længe Keller optræder som han hidtil har gjort i pressen har jeg mere end svært ved at finde sympati over for ham.
Oven i det optræder Keller så ligeglad med hvad andre´s følelser at han skyder sig selv i foden. Han burde optræde lidt mere ydmygt i pressen, eller alternativt slet ikke optræde i pressen. Jeg er sikker på Randers ville have det fint med at Keller gav sig selv presseforbud indtil sagen havde fundet en løsning.
Så længe Keller optræder som han hidtil har gjort i pressen har jeg mere end svært ved at finde sympati over for ham.