Manchester United - Since 1999.
Juventus FC
Snak
tirs 15. mar 2016
Føj for en svagpisser uden nosser. Der er absolut ikke noget mand over ham. fortielser løgn og bedrag. Arogant og meget lidt klog samt et kæmpe fjols føj.
Aab
VB = Vejgaard Boldklub
Leeds
tirs 15. mar 2016
Alle der fortsat stædigt tager ham i forsvar må sgu snart få øjnene op. Manden er jo en idiot af rang. Det værste er, hvor lidt situationsfornemmelse han har, han fremstår utroligt usympatisk i sine udtalelser.
tors 17. mar 2016
Inden hver mand dømmer Keller som idiot, syntes jeg I skal tænke over følgende: Hvis Keller og Kira blev dybt forelsket, og ender med at tilbringe resten af livet sammen, kan man vel ikke sige andet end at de skulle have ventet til de var flyttet fra hinanden. Men det er lettere sagt end gjort hvis det er ægte kærlighed, og vel også derfor de forsøgte at holde det skjult. De fleste af jer lyder som om at han bare kneppede konen for et slag fisse, men det virker jo ikke til at være tilfældet. Kærlighed er et hårdt spil, og den bedste mand/kvinde vinder. Hvis din kone/mand er dig utro, er det din egen skyld. Enten fordi du valgte den forkerte, eller ikke formåede at være en ordentlig partner.
Deler mine tips her: http://www.1X2.dk/profile/fixxxed
tors 17. mar 2016
Ligegyldigt hvad vil jeg da mene både Keller og Kira er idioter. Om de så er dybt forelskede eller ej ændrer intet. Fair nok at de går hen og bliver forelsket, men så må man se at få afsluttet det forhold man er i for nuværende og ikke holde sin partner for nar på den måde som især Kira vel har gjort.
Keller har naturligvis kvajet sig ud over det normale ved at forelske sig i en holdkammerats kone, men hans største fejl har været hans mediehåndtering efterfølgende. Han burde søge medietræning, eller evt. ansætte en spindoktor. Klubben har vel en presseansvarlig som burde have hjulpet ham med at fremstå lidt mere sympatisk.
Keller har naturligvis kvajet sig ud over det normale ved at forelske sig i en holdkammerats kone, men hans største fejl har været hans mediehåndtering efterfølgende. Han burde søge medietræning, eller evt. ansætte en spindoktor. Klubben har vel en presseansvarlig som burde have hjulpet ham med at fremstå lidt mere sympatisk.
tors 17. mar 2016
\"Klubben har vel en presseansvarlig som burde have hjulpet han med at fremstå lidt mere sympatisk\"
Måske... Men det er nu engang svært at få en lort til at smage af lagkage.
Uanset hvad Randers gør, er det dem som kommer til at fremstå som taber.
Ender de med at give Keller løn i resten af kontraktperioden, uden at lade ham træne med førsteholdet taber de økonomisk.
Lader de Borring ophæve kontrakten, taber de sportsligt
Uanset hvad har de allerede tabt lidt på grund af Kellers tåbelige opførsel, og på grund af Gravgaards venskab med samme.
De taber også på at Todd og Gravgaard tilsyneladende ikke ser sagen med helt samme øjne
Måske... Men det er nu engang svært at få en lort til at smage af lagkage.
Uanset hvad Randers gør, er det dem som kommer til at fremstå som taber.
Ender de med at give Keller løn i resten af kontraktperioden, uden at lade ham træne med førsteholdet taber de økonomisk.
Lader de Borring ophæve kontrakten, taber de sportsligt
Uanset hvad har de allerede tabt lidt på grund af Kellers tåbelige opførsel, og på grund af Gravgaards venskab med samme.
De taber også på at Todd og Gravgaard tilsyneladende ikke ser sagen med helt samme øjne