Snak

Mere indhold efter annoncen

Agesen: Keller er en idiot

man 14. mar 2016
Mads Agesen har fortalt Christian Keller, at han synes, han er en idiot. Randers FC-stopperen føler samtidig, at truppen er kommet videre.

Læs hele nyheden her
Underligt at Agesen er venner med Kira Borring på facebook, hun er vel også en idiot hvis Keller er?
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Selvfølgelig er hun det. Men det viser jo bare, at Keller ikke helt kan finde ud af virkeligheden, når han siger, at han kommer godt ud af det med truppen.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Ja, alle ved jo at man først mener det seriøst når man har slettet folk som venner på Facebook.
Kira var vel forsvarsløs. Hvis du stod og stirrede tryllebundet ind i Kellers blankpolerede isse, mens han smilede sit lurendrejersmil, tror jeg også du ville være magtesløs.
Dedikeret fan af: OB Newcastle \\\"I´ve never heard noise in my life as when Newcastle United scored. This place is unbelievable\\\" - Petr Cech.
Men altså han kan jo sagtens synes, at Keller er en idiot og stadig være professionel på (trænings)banen. Jeg har da haft tonsvis af holdkammerater, jeg ikke har tænkt specielt højt om uden for banen.
Sir_Cumcised er blevet kaldt fan af alle mulige hold, så hvis det virker som om, han holder med Real og afskyr Barcelona, så er det bare tilfældigt. Igen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Selvfølgelig er Kira Borring også en idiot, ret usmageligt hvad hun har gang i. Hun er dog ikke en del af omklædningsrummet i en prof. fodboldklub, hvor sådanne ting her bare ikke finder sted.. det er vel regel nr. 1, som den gode Keller har brudt, og det skal han høre for, også i større grad end Kira Borring.
If I had the wings of a sparrow... If I had the arse of a crow... I'd fly over Pride Park tomorrow... and shit on the bastards below!
Stærkt Agesen. Ikke så meget pis.
Hvis Christian Keller også er hadet af Mads Agesen, ud over Jonas Borring hader Christian Keller - hvorfor kræver de så ikke Christian Keller bliver fyret?

Jeg tror det er, fordi fæet "Sportsdirektør" Michael Gravgård er kærlig og nære venner med Christian Keller. Dette er en interesse-konflikt, derfor bør Michael Gravgård også blive fyret fra Randers FB.

Sig nu op eller bliv fyret Michael Gravgård og Christian Keller.
Keller i BT:

Spørgsmål: Hvor lang tid har forholdet mellem Kira og dig stået på?

»Det er irrelevant, om det er én dag eller tre år.

Hvis man seriøst mener det er irrelevant, om forholdet blev sat i gang før Borring og konen var separeret, så har Keller endnu færre hjerneceller end jeg troede til at starte med.
Gang Green
Det er irrelevant, om det er én dag eller tre år.


Er det helt seriøst et citat fra Keller, det der?
Dedikeret fan af: OB Newcastle \\\"I´ve never heard noise in my life as when Newcastle United scored. This place is unbelievable\\\" - Petr Cech.
Annonce