Problemet er bare, at det gør de ikke. FCM ville sikkert også gerne spille som de gjorde imod FCN hver gang, men det gør de heller ikke. De to kampe imod BIF og SIF står alt for klart i hukommelsen til, at man kan drage nogle konklussioner. Men som de spillede i 1. halvleg imod FCM, så har de jo vist, at de kan. Så må de jo arbejde på stabiliteten. Kigger man på den 1. halvleg, så er AGF selvskreven i medaljeslutspillet, men spiller de som i de foregående kampe, så er de favoritter til nedrykning.
Men nu siger han jo også bare, at de skal spille sådan hver gang. Den dag de kan det, så er de tilbage i toppen af dansk fodbold.