Snak

Mere indhold efter annoncen

AGF'er: Skal spille som mod FCM hver gang

tors 22. sep 2016
Niklas Backman er godt tilfreds med AGF's præstation onsdag aften mod FC Midtjylland. Sådan bør århusianerne spille hver gang, mener forsvarsspilleren.

Læs hele nyheden her
Kan jeg da godt forstå, det var da også et forvandlet AGF hold.
...
Problemet er bare, at det gør de ikke. FCM ville sikkert også gerne spille som de gjorde imod FCN hver gang, men det gør de heller ikke. De to kampe imod BIF og SIF står alt for klart i hukommelsen til, at man kan drage nogle konklussioner. Men som de spillede i 1. halvleg imod FCM, så har de jo vist, at de kan. Så må de jo arbejde på stabiliteten. Kigger man på den 1. halvleg, så er AGF selvskreven i medaljeslutspillet, men spiller de som i de foregående kampe, så er de favoritter til nedrykning.

Men nu siger han jo også bare, at de skal spille sådan hver gang. Den dag de kan det, så er de tilbage i toppen af dansk fodbold.
Victory og det er ikke set siden de vandt mesterskabet i var 86?
Årets bedste hjemmekamp bom. En skam vi ikke så oz fik de 3 point
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Annonce