@Kellodk
Du har helt ret. Problemet er bare, at man selv har højere tanker om sig selv end en 10.plads, eller føler sig presset til at have det, det øjeblik man går ind af AGF-døren.
Man tager ikke den lange vej rundt og sige som du: "Vi stabiliserer os de næste tre år i midten, hvorefter vi tager næste skridt"
Nej, man siger:
"Med vores historie, og vores klubs størrelse skal vi gå efter top 6." Uagtet at det ikke er realistisk at forbedre point-høsten med 25-30 % fra det ene år til det næste.
Man skal virkelig være god hvis man som 100-årig virksomhed, vækster 25-30 % fra det ene år til det næste og holder niveauet.
Så man starter i stedet sin egen negative spiral, fordi det ikke er realistisk at indfri de forventninger, man selv melder ud.....