Pc er jo slet ikke voksen nok til det job han sidder i. Hvad har han tilført positivt til klubben??
Snak
AGF-boss har fortsat tiltro til Glen R.
ons 27. sep 2017
AGF's sportschef Peter Christiansen tror stadig på, at Glen Riddersholm er den rette træner for AGF trods en svingende sæsonstart.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 27. sep 2017
Et nederlag til Helsingør så er jeg næsten sikker på at der kommer en ny træner om det så ændre noget !! Det er squ svært at sige 😳
ons 27. sep 2017
Kingkongnr1 - nogle gange skal man bruge den indvendige side SF hovedet inden man siger noget.
PC Haarder ikke været i stillingen i et år endnu.
Hvis du tror man vender en supertanker på et par måneder så er du helt væk
PC Haarder ikke været i stillingen i et år endnu.
Hvis du tror man vender en supertanker på et par måneder så er du helt væk
ons 27. sep 2017
På papiret har PC hentet bedre spillere end JA.
At spillerne på ingen måde har performet, er en anden diskussion, der involverer GR.
Møller: ok
Sana: dumpet
Ankersen: dumpet
Riel: dumpet
Guira: dumpet
At spillerne på ingen måde har performet, er en anden diskussion, der involverer GR.
Møller: ok
Sana: dumpet
Ankersen: dumpet
Riel: dumpet
Guira: dumpet
ons 27. sep 2017
På papiret har PC hentet bedre spillere end JA.
At spillerne på ingen måde har performet, er en anden diskussion, der involverer GR.
Møller: ok
Sana: dumpet
Ankersen: dumpet
Riel: dumpet
Guira: dumpet
Der er jeg sgu ikke helt enig.
Møller har gjort det okay,Sana har vist glimt af noget,men kom i dårlig form,Ankersen har svinget,men også vist gode takter,b.la senest med målet mod Fcn (skud udefra,som er mangelvare ) Han kom også i dårlig form,men pilen peger den rigtige vej,når han bliver brugt optimalt og ikke på andre pladser,den hænger Glen på.Guira har gjort det udmærket,det lidt spilletid han har fået indtil nu og Riel har knap nok fået chancen.
Vores problem ligger på midtbanen og den sidste 3 del,hvor vi er for nemme at lukke ned,således at vi ikke får sat vores angribere ordenligt i spil..
AGF
Manchester United
ons 27. sep 2017
En supertanker! AGF er vel mest af bare en lille naive optimist jolle, fra verdens mindste storby 😂😂😂😂
ons 27. sep 2017
At vende en supertanker = at ændre store og vedvarende problemer. Du skulle vel aldrig være fra Randers? ?
ons 27. sep 2017
Kommer til at tænke pp en klassiker http://rokokoposten.dk/2016/09/17/agf-vinder-fodboldkamp/
United fan siden 1991