@MagnumSum:
Det er vel ikke synd for Ishøj at det offentlige ikke financierer et overskud? De har ansøgt om at få dækket et forventet underskud og det har de fået ja til, bortset fra at kommunen ikke vil støtte rengøring af toiletter som de selv burde finde ud af.
Bold er endda så flinke at lave rigtig god journalistik, og spørger derfor om ikke de bare kunne have lejet et lokalt stadion som er meget billigere og ikke sender AGF på de facto hjemmebane: Men så mente Ishøj alligevel at turen til Århus ikke var værre end at leje f.eks. BIF eller Hvidovres stadion, som ligger et stenkast derfra - hvilket jo var det de først brokkede sig over.
Politikerne i udvalget, som Ishøj-manden endda selv sidder i, siger endda at de bare kunne have smidt en ansøgning om flere midler med og så kunne man have kigget på det. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er synd for en klub at den laver den forkerte ansøgning, måske endda for det forkerte selskab, når sportschefen sidder i selvsamme udvalg der behandler den slags hele året rundt. Han må sgu da have læst 800 af de ansøgninger før.
Og så klæder det jo heller ikke nogen at hænge 3 andre politiske partier ud, når hans egen suppleant også stemte for det som resultatet blev. Så må han sgu også være efter sine egne, hvis han er utilfreds.
Det er vel ikke synd for Ishøj at det offentlige ikke financierer et overskud? De har ansøgt om at få dækket et forventet underskud og det har de fået ja til, bortset fra at kommunen ikke vil støtte rengøring af toiletter som de selv burde finde ud af.
Bold er endda så flinke at lave rigtig god journalistik, og spørger derfor om ikke de bare kunne have lejet et lokalt stadion som er meget billigere og ikke sender AGF på de facto hjemmebane: Men så mente Ishøj alligevel at turen til Århus ikke var værre end at leje f.eks. BIF eller Hvidovres stadion, som ligger et stenkast derfra - hvilket jo var det de først brokkede sig over.
Politikerne i udvalget, som Ishøj-manden endda selv sidder i, siger endda at de bare kunne have smidt en ansøgning om flere midler med og så kunne man have kigget på det. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er synd for en klub at den laver den forkerte ansøgning, måske endda for det forkerte selskab, når sportschefen sidder i selvsamme udvalg der behandler den slags hele året rundt. Han må sgu da have læst 800 af de ansøgninger før.
Og så klæder det jo heller ikke nogen at hænge 3 andre politiske partier ud, når hans egen suppleant også stemte for det som resultatet blev. Så må han sgu også være efter sine egne, hvis han er utilfreds.