Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er sådan lidt voksen mobning stemning i den her saga manden har jo ikke en chance
Leopold har dummet sig flere gange. Det er en skam, for han har også kvaliteter. Det her er endnu et slag på mandens selvtillid, og som andre også skriver, så er der nok snart ikke flere chancer.
Det jeg er mest tilfreds med er at jeg fik skiftet Mahmoud ind på alle mine 3 hold i supermanager, og såmænd også Campbell på et enkelt. Dejligt at PM lige får brændt straffe og får en advarsel, så får dem som har ham som en dyr angriber ikke meget ud af hans scoring.
Annonce