Det er sådan lidt voksen mobning stemning i den her saga manden har jo ikke en chance
Snak
fre 25. jul 19:03
Leopold har dummet sig flere gange. Det er en skam, for han har også kvaliteter. Det her er endnu et slag på mandens selvtillid, og som andre også skriver, så er der nok snart ikke flere chancer.