Snak

Mere indhold efter annoncen

AGF har duo tilbage på træningsbanen

tirs 14. apr 15:51

Aarhus Stiftstidende skriver, at både Nicolai Poulsen og Markus Solbakken tirsdag har trænet med for guldkandidaterne fra AGF.



Læs hele nyheden her
Sådan. Krigeren er tilbage så vi kan slå FC MUH tilbage til stenalderen
Undskyld hvis der er stavefejl. Er bosidende i Canada siden 2002
KSDH for hxlvede !!!!!
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
De har vel været meldt tilbage en 3-4 gange dette forår.
Håber de er ved at være helt ovenpå.
Der blev drevet lidt rovdrift på Nicolai Poulsen som spillede trods skade i efteråret.

Kunne godt blive nødvendigt med en af dem kampklar med kampe der ligger så tæt.
Gode nyheder !!!! KSDH !!
AGF i medgang og modgang (mest modgang)
Mit bud er at hvis Poulsen kommer ind mandag napper han et gult kort. Han er i karantæne ved næste gule, og hans ben kan ikke holde til kunstgræsset torsdag.

Håber de kan bruges som indskifter i resten af sæsonen, og Solbakken kunne være ret vigtig til en rolle i Farum, men tvivler.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Bliver fedt hvis i kan stille fuldt hold. Jeg er spændt på hvem vi kan udtage :-)
Observanten:

Sådan vil det jo sommetider være når man er så udisciplinerede..

14 karantændage hidtil.. AGF har haft 1 !

Mon ikke Billing og Brumado snart er tilbage?
Annonce