Det skal og bør være en sejr og avancement. Jeg kan forstå, at man på en offday kan tabe til et godt 1. divisionshold (OB) Man må ikke tabe til 2. divisionshold, uanset hvor i tabellen de ligger. Det er en fiasko (Vejle) Men taber vi denne her mod et 3. divisionshold, så er det direkte pinligt og på niveau med Skagen/Varde mod Brøndby. Heldigvis er det ikke Europa, så mon ikke vi tager den i aften
Snak
AGF-keeper vil holde Jesper H. ude: Har ikke brug for fridag
tors 2. nov 2023
Bailey Peacock-Farrell vil spille alle kampe i AGF, og derfor vil han også holde Jesper Hansen ude af pokalkampen mod Ishøj.
Læs hele nyheden her
tors 2. nov 2023
Enig. Det er en fiasko, hvis ikke denne kamp vindes.
Men det er nu ikke sjældent voldsomt problematisk at vinde disse kampe, hvor modstanderens motivation er over 100%. Læg dertil at de "store" hold ofte lader sekunda-spillerne få chancen og dermed falder holdets niveau.
Jeg vil skyde på en ganske smal sejr til GF med ét eller to mål. Men jeg vil ikke være tilfreds, med mindre vi vinder med mindst 3.
Men det er nu ikke sjældent voldsomt problematisk at vinde disse kampe, hvor modstanderens motivation er over 100%. Læg dertil at de "store" hold ofte lader sekunda-spillerne få chancen og dermed falder holdets niveau.
Jeg vil skyde på en ganske smal sejr til GF med ét eller to mål. Men jeg vil ikke være tilfreds, med mindre vi vinder med mindst 3.
KSDH!