Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke til fcm og Jesper Hansen
Hvis man vurderer en eller to rigtig gode sæsoner som det vigtigste, så er han nok ikke i spil, men hvis man derimod vurderer højt niveau over flere sæsoner som en flottere præstation, så er Jesper Hansen vel helt klart i spil.

Ja, argumentet kunne jo være også være at han ikke har haft niveauet til en bedre liga og derfor har spillet i Superligaen og gjort det godt.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
Utroelski!
KSDH!
Jeg ville nok umiddelbart kunne nævne et par stykker, som jeg synes var bedre:
Peter Schmeichel
Lars Høgh

Jesper Hansen kom, som Mogens Krogh, aldrig udenlands.
Jesper Hansen var altså at finde i fransk fodbold…. Vågn op.

Højt bundniveau.

Ser gerne vi forlænger med ham i et år.
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Annonce