Snak

Mere indhold efter annoncen

AGF-profil: Jesper Hansen er Superligaens bedste keeper nogensinde

søn 9. apr 2023

Ifølge AGF's midtbaneprofil Mikael Anderson er Jesper Hansen den bedste målmand i 3F Superligaens historie. 



Læs hele nyheden her
Argh - bedste nogensinde er nok lige at trække den for langt.

En god keeper - bestemt ja, men den bedste nogensinde, er lige at overdrive.
Ja God på friløbere men idag var heldet med ham
Om han er den bedste nogensinde vil jeg ik kloge mig på. Han er også i sit efterår nu. Men han har været vanvittig stabil og på et kæmpe højt niveau i sin karriere. Hvilket hans mange landsholds udtagelser også bevidner.
Moral er godt.....
Han var ikke god nok til udlandet og har derfor spillet næsten hele karrieren i Superligaen.

Han er langt fra at være Superligaens bedste keeper.
STOP.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ikke Peter Schmeichel ? Jesper Hansen ? Come on
Ingen over Lars Høgh.....
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Det kommer vel an på hvad man vurderer på. Han har måske ikke haft det høje peak som flere af de rigtig gode målmænd har haft i Superligaen, inden de blev solgt videre, men hvis man kigger på hans niveau over en meget lang periode, så er han da med i en diskussion i forhold til det.

Hvis man vurderer en eller to rigtig gode sæsoner som det vigtigste, så er han nok ikke i spil, men hvis man derimod vurderer højt niveau over flere sæsoner som en flottere præstation, så er Jesper Hansen vel helt klart i spil.
Arh der er vel 9-10 der er bedre, hvis spilleren bare skal have spillet i superligaen.
Han er faktisk den bedste i hele verden nogensinde. På tværs af sportsgrene
Annonce