Fed kamp
Snak
AGF-stjerne brændte straffespark mod Viborg
I dag 14:54
AGF spillede 1-1 mod Viborg FF i den første testkamp denne sommer. De danske mestre havde dog muligheden for at vinde, men Kristian Arnstad brugte et straffespark.
Læs hele nyheden her
I dag 16:12
Drengene har hovederne på kommende Champions Liege, vi er Danske mester, vi skal tænke større end disse ligegyldige danske træningsmodstandere uden kvalitet, det bliver en helt anden snak når de store engelsk, spanske hold gæster Århus, derfor mand op i ledelsen AGF, få nu drengene på træningslejr i syden og find modstander der passer til vores niveau, og ikke klubber som Viborg.
Kom så de hviiiii , vi er fra Århussssssssss
Kom så de hviiiii , vi er fra Århussssssssss
I dag 16:39
Ro på AGF 1966. Lad os nu lige se om vi kan komme forbi Lech Pochnan inden du begynder at råbe op om internationale modstandere.
At se ned på danske modstandere er vejen til nedrykningsspillet.
Superligaen er kagen, mens europæisk fodbold er pynten
At se ned på danske modstandere er vejen til nedrykningsspillet.
Superligaen er kagen, mens europæisk fodbold er pynten
I dag 17:04
@AGF 1966
Håbløst indlæg. Man skulle tro du er en bruger oprettet af en der ikke er AGF fan, for at få os til at se dumme ud.
For det indlæg var et af de dummeste jeg længe har læst.
Håbløst indlæg. Man skulle tro du er en bruger oprettet af en der ikke er AGF fan, for at få os til at se dumme ud.
For det indlæg var et af de dummeste jeg længe har læst.
I dag 17:11
Drengene har hovederne på kommende Champions Liege, vi er Danske mester, vi skal tænke større end disse ligegyldige danske træningsmodstandere uden kvalitet, det bliver en helt anden snak når de store engelsk, spanske hold gæster Århus, derfor mand op i ledelsen AGF, få nu drengene på træningslejr i syden og find modstander der passer til vores niveau, og ikke klubber som Viborg.
Hedeslag?
Kongens klub. KSDH