Snak

Mere indhold efter annoncen

AGF vil ikke blåstemple sæsonen: Det er for tidligt

søn 12. maj 2024

Det er stadig for tidligt at evaluere sæsonen i sin helhed, mener AGF-cheftræner Uwe Rösler. 



Læs hele nyheden her
Vi mangler nyt blod frem af banen.
Offensivt skal der handles ind.
KSDH YNWA
Selvfølgelig er vores sæson godkendt ud fra økonomien alene. En 5. plads og en pokalfinale er godkendt til par. De mange skader slører dog lidt billedet. Især Møllleren har været savnet.
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Syntes faktisk det er langt under godkendt.

5 Plads og pokalfinale er vel ok.
Meen Spillet er kun gået en vej siden sidste sæson. nedad.

Vi spiller så utrolig uinspireret, uden gnist og lever på en god defensiv og gode dødbolde, men vi kan sagtens lave en OB hvis spillet ikke forbedres offensivt
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Jeg er som sådan enig i at vi har kæmpet med spillet, særligt offensivt. Men har vi kunnet stille stærkeste opstilling én eneste gang, for ikke at tale om samme opstilling over flere kampe. Jeg tror det faktisk ikke, og der ligger en stor del af forklaringen i min optik. Vi må se på nye offensive kræfter og samtidigt måske se på om der kan gøres noget for at modvirke alle disse skader, som har være en faktor i sæsonens forløb.
Men overordnet set, lige godkendt, sikke en skam vi ikke kunne slå SIF Kr. Himmelfartsdag, så havde det jo været mere end godkendt :)
Annonce