Jeg er som sådan enig i at vi har kæmpet med spillet, særligt offensivt. Men har vi kunnet stille stærkeste opstilling én eneste gang, for ikke at tale om samme opstilling over flere kampe. Jeg tror det faktisk ikke, og der ligger en stor del af forklaringen i min optik. Vi må se på nye offensive kræfter og samtidigt måske se på om der kan gøres noget for at modvirke alle disse skader, som har være en faktor i sæsonens forløb.
Men overordnet set, lige godkendt, sikke en skam vi ikke kunne slå SIF Kr. Himmelfartsdag, så havde det jo været mere end godkendt :)