Snak

Mere indhold efter annoncen

Al-Hilal meldes enige med Liverpool om Nunez

ons 6. aug 08:22

Liverpool og den saudiarabiske klub Al-Hilal er, ifølge transferjournalisten Fabrizio Romano, blevet enige om en pris på Darwin Nunez. 



Læs hele nyheden her
Øv, I givetfald er vi vel “nede” med en angriber…
Nogle voldsomme salg Liverpool får gjort sig.
Lige så vel som indkøb selvfølglig.


Så er det spændende, om det gør dem bedre eller dårligere. De har jo lige vundet ligaen.
Ender man med at glippe Isak såfremt Šeško skifter til Man Utd over Newcastle, så skal Núñez forhåbentligt ingen steder. Det bliver for tyndt rent offensivt, når man i forvejen har mistet Jota og Díaz.
Fantastisk salg for Liverpool, men godt nok skidt at skifte til Ararbien som 26årig
Uha, som Mathews skriver så skal han forhåbentligt ingen steder hvis Isak handlen ikke bliver til noget.
Ellers får vi godt nok travlt med at finde noget til bredden i offensiven og vi er ved at være så langt henne i vinduet at det meste af markedet er støvsuget.

Kan ikke lige komme på oplagte erstatninger udover Isak her og nu.
Lets talk about Six Baby
Et eller andet sted ærgerligt, at han ikke fortsætter i Europa

Er sikker på, at han ville have gjort det fornuftigt i en klub som Atlético (er med på, at de har rigelig med angribere)
Der er mange klubber i Spanien i substoppen, som kunne bruge ham. Men de har bare ikke pengene, som Liverpool kræver.

Jeg ser ingen grund til at sælge ham nu, da jeg faktisk tror på ham. Synes virkelig at der er noget uforløst i vente.
Gud ved om Liverpools sportslige ledelse alligevel mente at sidste sæson var pænt kedelig at deltage i. Man er jo i gang med at spænde ben for sig selv ved at indskrænke bredden til ingenting.

Jo vist man har den bedste XI, men de kan ikke spille samtlige minutter.

Arsenal og City har jo i den grad polstret sig over det hele, mens Liverpool har gjort det modsatte, hvis altså lige Darwin Nunez, Chiesa og Elliott som forventet snart er videre.

Måske Slot bare er til en lille bitte trup.

Man må formode at der er en håndfuld spillere på vej ind, ellers kan de for min skyld godt smølfesparke sportsdirektøren tilbage til Bournemouth
Nine Season Wonder
Annonce