Øv, I givetfald er vi vel “nede” med en angriber…
Snak
Al-Hilal meldes enige med Liverpool om Nunez
ons 6. aug 08:22
Liverpool og den saudiarabiske klub Al-Hilal er, ifølge transferjournalisten Fabrizio Romano, blevet enige om en pris på Darwin Nunez.
Læs hele nyheden her
ons 6. aug 08:36
Nogle voldsomme salg Liverpool får gjort sig.
Lige så vel som indkøb selvfølglig.
Så er det spændende, om det gør dem bedre eller dårligere. De har jo lige vundet ligaen.
Lige så vel som indkøb selvfølglig.
Så er det spændende, om det gør dem bedre eller dårligere. De har jo lige vundet ligaen.
ons 6. aug 09:06
Ender man med at glippe Isak såfremt Šeško skifter til Man Utd over Newcastle, så skal Núñez forhåbentligt ingen steder. Det bliver for tyndt rent offensivt, når man i forvejen har mistet Jota og Díaz.
Redigeretons 6. aug 09:35
Uha, som Mathews skriver så skal han forhåbentligt ingen steder hvis Isak handlen ikke bliver til noget.
Ellers får vi godt nok travlt med at finde noget til bredden i offensiven og vi er ved at være så langt henne i vinduet at det meste af markedet er støvsuget.
Kan ikke lige komme på oplagte erstatninger udover Isak her og nu.
Ellers får vi godt nok travlt med at finde noget til bredden i offensiven og vi er ved at være så langt henne i vinduet at det meste af markedet er støvsuget.
Kan ikke lige komme på oplagte erstatninger udover Isak her og nu.
Lets talk about Six Baby
ons 6. aug 09:37
Et eller andet sted ærgerligt, at han ikke fortsætter i Europa
Er sikker på, at han ville have gjort det fornuftigt i en klub som Atlético (er med på, at de har rigelig med angribere)
Er sikker på, at han ville have gjort det fornuftigt i en klub som Atlético (er med på, at de har rigelig med angribere)
ons 6. aug 09:57
Der er mange klubber i Spanien i substoppen, som kunne bruge ham. Men de har bare ikke pengene, som Liverpool kræver.
Jeg ser ingen grund til at sælge ham nu, da jeg faktisk tror på ham. Synes virkelig at der er noget uforløst i vente.
Jeg ser ingen grund til at sælge ham nu, da jeg faktisk tror på ham. Synes virkelig at der er noget uforløst i vente.
ons 6. aug 15:58
Gud ved om Liverpools sportslige ledelse alligevel mente at sidste sæson var pænt kedelig at deltage i. Man er jo i gang med at spænde ben for sig selv ved at indskrænke bredden til ingenting.
Jo vist man har den bedste XI, men de kan ikke spille samtlige minutter.
Arsenal og City har jo i den grad polstret sig over det hele, mens Liverpool har gjort det modsatte, hvis altså lige Darwin Nunez, Chiesa og Elliott som forventet snart er videre.
Måske Slot bare er til en lille bitte trup.
Man må formode at der er en håndfuld spillere på vej ind, ellers kan de for min skyld godt smølfesparke sportsdirektøren tilbage til Bournemouth
Jo vist man har den bedste XI, men de kan ikke spille samtlige minutter.
Arsenal og City har jo i den grad polstret sig over det hele, mens Liverpool har gjort det modsatte, hvis altså lige Darwin Nunez, Chiesa og Elliott som forventet snart er videre.
Måske Slot bare er til en lille bitte trup.
Man må formode at der er en håndfuld spillere på vej ind, ellers kan de for min skyld godt smølfesparke sportsdirektøren tilbage til Bournemouth
Nine Season Wonder