Det havde været bedre bare med "Alkaligaen".
"Superligaen" er simpelthen den største navngivningsjoke længe. Der er så lidt "Super" over den bedste danske række at det er lidt pinligt, at man stadig holder ved det.
Men nuvel. Alka Superliga. Alka Superliga... Den skal nok bare lige trænge ind.
"Superligaen" er simpelthen den største navngivningsjoke længe. Der er så lidt "Super" over den bedste danske række at det er lidt pinligt, at man stadig holder ved det.
Men nuvel. Alka Superliga. Alka Superliga... Den skal nok bare lige trænge ind.
[b]Stolt Scouser Skibonit[/b]
Sympatiserer med Hibernian FC, UD Las Palmas, BVB Dortmund
SIK 3-2 VFF: https://youtu.be/Gv2PsXr2j2A