Tænk at i skriver denne artikel uden at nævne at Tobias Sana drog afsted mod hjørneflaget og kastede det ind i folkemængden, hvor IFK Göteborg fansene stod. Det var sguda det fedeste.
Det kan være redigeret efter din kommentar, men det står der nu også. Og det var sgu helt på sin plads. Jeg har prøvet at stå i en skyttegrave hvor et blålyn eksploderede et par metre fra mig. Lyden og trykbølgen kan ikke helt beskrives, og det var vel og mærke kastet rundt om et hjørne fra mig.
Jeg håber seriøst vedkommende bliver straffet efter de hårdeste strafferammer (forsøg på legemsbeskadigelse?).
Vanvittigt at de kaster fyrværkeri efter en spiller. Hvis folk vil slås med hinanden så lad dem, men lad spillerne være i fred og tag den udenfor stadion istedet for.
Minder mig om dengang hvor Ankergren kunne have fået sprunget hånden i stykker inde i parken. Lad nu være med at kaste det lort ind på banen.
Ja, det er da super fedt at kaste et spyd direkte ind i en tilfældig menneskemængde. Hans reaktion sammenlagt med hans douchebag-look får jo en til at overveje om han selv havde det kanonslag med...