@sir
Nej og da slet ikke 80%. Nu har Auba jo også en interesse i at gøre FCK til så store favoritter som muligt så skandalen kan være endnu større såfremt de dummer sig.
Man kan vel vende den om og sige at FCK fans inkl. DIG har meget travlt med at tale favoritværdigheden ned, så et samlet nederlag er nemmere at sluge.
Det ændre bare ikke ved at alle har hørt dem udnævne dem selv til Nordens klart bedste hold år ud og år ind….
Skandalen er vel lige stor for FCK hvis de ryger ud, om det hedder 80/20 eller 60/40 … måske ikke procentvis men for selvforståelsen. ….
Kigger vi på spillerbudgettet ligger FCK jo et par hundrede millioner over Malmø ,så at sige de ikke er kæmpe favorit er jo bare at underspille sin favoritværdighed….
Nej og da slet ikke 80%. Nu har Auba jo også en interesse i at gøre FCK til så store favoritter som muligt så skandalen kan være endnu større såfremt de dummer sig.
Man kan vel vende den om og sige at FCK fans inkl. DIG har meget travlt med at tale favoritværdigheden ned, så et samlet nederlag er nemmere at sluge.
Det ændre bare ikke ved at alle har hørt dem udnævne dem selv til Nordens klart bedste hold år ud og år ind….
Skandalen er vel lige stor for FCK hvis de ryger ud, om det hedder 80/20 eller 60/40 … måske ikke procentvis men for selvforståelsen. ….
Kigger vi på spillerbudgettet ligger FCK jo et par hundrede millioner over Malmø ,så at sige de ikke er kæmpe favorit er jo bare at underspille sin favoritværdighed….