Snak

Mere indhold efter annoncen
@Stenhård Silikone

Stenhård Silikone
I dag 22:14
Så lige deres hold her til aften.

Kender kun Stryger og Robin Olsen. Det er fine spillere, men Stryger ville jo nok ikke være starter hos os.


Hvor mange af de spillere I har i Jeres trup, kendte du før de kom til jer? Ta´ jeres forsvar og målmand?

Kendte du til jeres 30+ mio. unge køb fra Polen? og jeres leje fra PSG? sådan kan man jo altid sige at man ikke kender spillere...
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Hvor mange af de spillere I har i Jeres trup, kendte du før de kom til jer? Ta´ jeres forsvar og målmand?

Kendte du til jeres 30+ mio. unge køb fra Polen? og jeres leje fra PSG? sådan kan man jo altid sige at man ikke kender spillere...


Hvad prøver du at sige?
If you know, you know.
Det er dig der implicer at det ikke er kendte spillere, sådan som du skriver det..., derfor siger jeg blot, hvordan skal det at JERES hold er totalt ukendt så tages?

Du fik det til at lyde, med vanlig FCK arrogance, at Malmös hold var ukendt så derfor var det en walkover for FCK..., du nedgjorde deres hold, og sagde at ingen kunne gøre det for FCK, for de kendte ikke de fleste...., så du mener reelt ikke at en spiller der gjorde det godt for Danmark, og vist kun har tabt 1 kamp for Danmark, kan gøre sig på FCKs hold..., der er arrogance.... eller bare BIF-had.
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Du fik det til at lyde, med vanlig FCK arrogance, at Malmös hold var ukendt så derfor var det en walkover for FCK..., du nedgjorde deres hold, og sagde at ingen kunne gøre det for FCK, for de kendte ikke de fleste...., så du mener4 reelt ikke at en spiller der gjorde det godt for Danmark, og vist kun har tabt 1 kamp for Danmark, kan gøre dig på FCKs hold..., der er arrogance.... eller bare BIF-had.


Er du OK?
Jeg konstaterer jeg ikke kender deres spillere - Jeg skriver ikke det gør dem dårlige. Det er din 100% crazy fortolkning.
Jeg kan ikke tage en debat pba du tillægger mig noget jeg ikke har skrevet. Det er for dumt. Det shitshow må du køre af på en anden.
If you know, you know.
moderator
“ eller bare BIF-had.”


What, how? Er Jens Stryger ikke 34-35 år gammel? Er det særlig kontroversielt at mene at han ikke ville starte inde for FCK? Hvad har det med BIF at gøre? Sendte de ham i øvrigt ikke videre til FCN fordi de ikke kunne bruge ham?
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold nu op SIR....

Du skriver konstant at du IKKE har FCK bias..., man alligevel er du konstant hurtig i FCK tråde, og nu forsvarer du simple ting...

Jeg skriver at silikone siger at ingen personer fra Malmö kan gøre sig hos FCK, og jeg påpeger at vi har en spiller der har tabt kun ÉN af sine landskampe og han siger at denne ikke vil kunne gøre sig for FCK..., så bliver jeg mistroisk, når personen samtidig i samtlige at sige indlæg angriber mig fordi jeg holder med Frem, og Brøndby, selv når jeg forsøger at holde det sobert (selv i Brøndby tråde)..., derfor må hans had til spilleren handle on at han er tidligere Brøndby spiller, alt andet er utopi..., eller håbløs tankegang.....
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Det er dig der implicer at det ikke er kendte spillere, sådan som du skriver det..., derfor siger jeg blot, hvordan skal det at JERES hold er totalt ukendt så tages?


Det er jo udelukkende din egen tolkning du bygger dit indlæg på? Hvorfor forholder du dig ikke bare til det han skriver?
Manden skriver at han kun kender Stryger og Olsson, og derfor forholder han sig kun til dem. Der kan vitterligt ikke læses noget andet i indlægget.
DU tolker out of nowhere at det implicit betyder de andre spillere deraf ikke er gode - det er overhoved ikke det der skrives.

Du fik det til at lyde, med vanlig FCK arrogance, at Malmös hold var ukendt så derfor var det en walkover for FCK..., du nedgjorde deres hold, og sagde at ingen kunne gøre det for FCK, for de kendte ikke de fleste....,


Lol, det er jo ikke det han skriver. Hvordan er det dog du debatterer??
Du får tillagt ham holdninger han aldrig har givet udtryk for, alene ud fra din overdrevne tolkning, for derefter at kalde ham arrogant på den baggrund.
Han skriver ordret at han kun kender to spillere på holdet. Det betyder sgu da ikke at han synes resten er dårlige - han kender dem jo ikke. Der er intet arrogant i at han kun kender to spillere fra Malmø, hvilket vitterligt er det eneste han er skyldig i.

så du mener reelt ikke at en spiller der gjorde det godt for Danmark, og vist kun har tabt 1 kamp for Danmark, kan gøre sig på FCKs hold..., der er arrogance.... eller bare BIF-had.


Ikke et ondt ord om Stryger som bestemt har haft en flot karriere, men at mene at han som 34-årig ikke ville være dennrette for FCK er da helt fair?
Jeg mener heller ikke Dalsgaard kunne gøre sig i FCK, selvom han da også har gjort det fint for landsholdet. Er det også arrogant?

Læs dog hvad din moddebattør skriver og forhold dig til det istedet for at læse alt muligt i det som overhoved ikke passer for så at bebrejde ham for de ting du selv har opdigtet han nødvendigvis måtte mene.
Det ville klæde dig at kravle ned fra dit træ og erkende at du nok var lidt for hurtig på aftrækkeren.

Jeg skriver at silikone siger at ingen personer fra Malmö kan gøre sig hos FCK, og jeg påpeger at vi har en spiller der har tabt kun ÉN af sine landskampe og han siger at denne ikke vil kunne gøre sig for FCK...,


Men silikone skriver netop ikke at “ingen spillere fra Malmø kan gøre sig hos FCK”. Han skriver at af de to spillere han kender kan ingen af dem gøre sig. Der er en væsentlig forskel.

derfor må hans had til spilleren handle on at han er tidligere Brøndby spiller, alt andet er utopi..., eller håbløs tankegang.....


Jeg tror da heller ikke Stryger kunne gøre sig i FCK. Eller FCM for den sags skyld. Eller Brøndby, hvor jeg også hellere ville have Villadsen.
Og jeg har intet imod Stryger, han har haft en flot karriere, men han er bare ikke på toppen længere, hvilket også er fair, han er 34 år.
moderator
At Stryger kun har tabt en landskamp har vel ikke så meget at gøre med hans nuværende niveau?. Hvis man er FCK-fan for stille sig tvivlende overfor den logik, så melder jeg mig gerne ind i fanklubben. Selv som FCK-fan må det da være i orden at stille sig tvivlende overfor bizarre takes som dem du og Auba præsentere i denne tråd. Det siger jo alt om hvor speciel jeres logik er, at man pludselig er fan af noget fordi man stiller spørgsmål til jeres udsagn om at FCK er 80% favorit og at man hader BIF hvis man ikke mener 34 årige Stryger ville forstærke FCK.
Dette er en signatur.
når personen samtidig i samtlige at sige indlæg angriber mig fordi jeg holder med Frem, og Brøndby, selv når jeg forsøger at holde det sobert (selv i Brøndby tråde)


Hvad ævler du om, skøre menneske.
If you know, you know.
Hvis man kun kender de 2, fra Malmø, så
Overvej lige engang mere.

Pontus Jansson. Spiller som spillede under Thomas Frank i brentford.

Otto rosen. Stort talent, og en dygtig dygtig spiller.

Bolin håber jeg da sandelig os man har hørt om. Ellers følger man sgu ikke meget med. Anslået værdi på 6 mio euro, han er 22 år.

Så er der Lasse johnsen som var i Randers i mange år.

Altså silikone troede du fulgte mere med i fodbold.

Men kan medgive dig, at de har RIGTIG mange spillere på 18-20 år. Så det logis nok man ikke lige kender dem.
Annonce