Hvis man kun kender de 2, fra Malmø, skal man stoppe med at snakke omkring fodbold
Folk bliver virkelig ved med at overgå sig selv i helt blæste indspark i denne tråd 🤡
If you know, you know.
Hvis man kun kender de 2, fra Malmø, skal man stoppe med at snakke omkring fodbold
Hvad ævler du om, skøre menneske.hvorfor skal tonen altid ned på det niveau? Ganske unødvendigt at blive så nedladende overfor dem du ikke er enig i.
Ingen af os har jo set en Malmø kamp siden sidst de mødte FCK eller bekymret os om dem - vi aner jo intet om deres spillere og kvalitet.Du har ikke set en kamp. Det kan andre godt og der er nogen i tråden der har. Så det kan du ikke vurdere. Lad være med at tage alle med i den holdning.
Det jo umuligt at vurderer styrkeforholdet baseret på en klub vi ikke kender.