Nu er det en generel ting at SS bliver nedladende, det er ikke en enkelt situation overfor Beringer. Af samme årsag har jeg for længst meldt ud jeg ikke debattere med SS, eller andre nedladende personer for den sags skyld.
Hehe, det bliver dummere og dummere.
Jeg skriver verdens mest harmløse indlæg og nogle af jeres dummer sig med tåbelige indlæg - i stedet for blot at konstaterer at det ikke var for smart hvad der kom fra gul side, er det lige pludselig en principiel sag om tone.
Det kan enhver idiot jo godt se blot er et forsøg på at finde et halmstrå.......men ellers går det fantastisk for dig deroppe på den høje moralske hest :-D
If you know, you know.