Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
"Sjovt at sofa folket den ene dag brokker sig over for mange kampe og dagen efter bitcher over at være udelukket fra en ny turnering"

Nu går kritikken jo ikke på, at spillere ikke får lov til at spille kampe, men om at der er tale om en pseudo-turnering (heraf indsparket omkring de deltagende klubber), som ikke rigtigt giver mening. Det er ikke modstridende ift. kritikken af det samlede antal af kampe.
https://kortlink.dk/sudv
Endnu en ligegyldig turnering - og ang. Tyskland: Bayern og Dortmund er bare større klubber end Leverkussen, historisk.

Viser bare turnering er en der ikke er det vilde, mon ikke store klubber sender de største stjerner på ferie i stedet??
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
Pointen med det nye format er at Fifa har fjernet det årlige klub VM til at lave et 4-årig klub VM.

Samtidig har de fjernet den 4-årige Confederations Cup som altid lå året før VM.

Alle kampe bliver sendt på DAZN gratis.. 😉
Annonce