"Sjovt at sofa folket den ene dag brokker sig over for mange kampe og dagen efter bitcher over at være udelukket fra en ny turnering"
Nu går kritikken jo ikke på, at spillere ikke får lov til at spille kampe, men om at der er tale om en pseudo-turnering (heraf indsparket omkring de deltagende klubber), som ikke rigtigt giver mening. Det er ikke modstridende ift. kritikken af det samlede antal af kampe.
Nu går kritikken jo ikke på, at spillere ikke får lov til at spille kampe, men om at der er tale om en pseudo-turnering (heraf indsparket omkring de deltagende klubber), som ikke rigtigt giver mening. Det er ikke modstridende ift. kritikken af det samlede antal af kampe.
https://kortlink.dk/sudv