Snak

Mere indhold efter annoncen

Ambæk misser slutrunde: Bedst at være i Brøndby

tirs 23. jun 20:33

- Det havde været en kæmpe oplevelse, og det er er nogle store nationer, der venter. Men vi blev enige om, at det var bedst givet ud at være her, fortæller Jacob Ambæk om at misse U19-EM for i stedet at forberede sig til den kommende sæson med Brøndby.



Læs hele nyheden her
Lyder hjernevasket.. tænk først og fremmest på dig selv knægt!
Om han så ville med bestemmer klubben. På samme måde som de andre der ikke er med.
Få nu lagt de slutrunder ind i programmet, så de soilles når der alligevel er landsholdstermin. Man spiller en lang kval. og når slutrunderne kommer, så stiller alle landene med dårligere hold, fordi klubberne stiller sig i vejen. Spillerne bliver yngre og yngre, så få det implementeret UEFA, så jeres egne mesterskaber ikke totalt mister deres værdi.
Annonce