Desværre for FCK tror jeg vi ser en ny Højlund situation hvor spilleren ryger videre efter halvandet år til betydeligt flere penge
Snak
Amin Chiakha skifter til Rosenborg
ons 21. jan 21:05
Amin Chiakha er ifølge Bolds oplysninger detaljer fra at skifte til norske Rosenborg på en etårig lejeaftale.
Læs hele nyheden her
ons 21. jan 21:49
Altså en Højlund case, hvor Rosenborg bare laver en fortjeneste på at købe ham og derefter sælge ham lidt dyrere? Eller en Højlund case hvor de mangedobler værdien og det åbenlyst var forkert at sælge ham? Det er to ret forskellige scenarier. FCK var åbenlyst ikke tålmodige nok med Højlund, men lad os sige, at de sælger Chiakha for 25 millioner, hvorefter Rosenborg sælger ham videre for 40 millioner, så har det jo ikke nødvendigvis været en forkert beslutning af sælge ham, bare fordi han har øget sin værdi siden salget.
tors 22. jan 15:18
Dårlig handel for fck som klub. Et år mindre på kontrakten og en ikke så høj frikøbsklausul. Rosenborg griner af os i forhold til det her.
Jeg ville hellere have vi gav ham chancen, og fraskrev os vores fodboldinvalide konkurrent på positionen.
Jeg ville hellere have vi gav ham chancen, og fraskrev os vores fodboldinvalide konkurrent på positionen.
tors 22. jan 15:36
Danped@
nu har jeg set alle kampe med Chiaka for Vejle, da min kone er glødende Vejle fan, og han har vist intet, nada, niks der på nogen måde indikerer at han er klar til at træde ind hos FCK.
Han har i de fleste kampe været en orangekegle på banen, og gled til sidst ud af holdet.
Jeg tror han er en af de spillere, der nok har et talent, men har levet lidt på sin størrelse i ungdomsårene, sådan en ny Zohore.
Og har han så skudt den Norske liga i stykker, Rosenborg køber ham for 15 millioner, eller noget der omkring, og så sælger ham for 75, så ser man dumme ud i FCK, men jeg tvivler sgu på det.
nu har jeg set alle kampe med Chiaka for Vejle, da min kone er glødende Vejle fan, og han har vist intet, nada, niks der på nogen måde indikerer at han er klar til at træde ind hos FCK.
Han har i de fleste kampe været en orangekegle på banen, og gled til sidst ud af holdet.
Jeg tror han er en af de spillere, der nok har et talent, men har levet lidt på sin størrelse i ungdomsårene, sådan en ny Zohore.
Og har han så skudt den Norske liga i stykker, Rosenborg køber ham for 15 millioner, eller noget der omkring, og så sælger ham for 75, så ser man dumme ud i FCK, men jeg tvivler sgu på det.
Redigerettors 22. jan 15:50
Merkelig case dette, men mulig mest tap for FCK. Man undres jo hvorfor Chiakha vil til Trondheim som 19-åring, når det er en rutinert proven målscorer der allerede.
https://www.flashscore.com/player/islamovic-dino/noeEU5XG/
Chiakha er nok annerledes spillertype og Islamovic har noen mangler, men viktigste oppgaven er tross alt å gjøre mål for en spiss. Og da må Chiakha altså vise fram noen egenskaper han aldri har vist hittil på senior nivå. Hvis Islamovic skulle gå i lås og RBK selger Sæter så vil det jo være stort press på 19 årige skuldre, tross RBK kun tilhører subtoppen nå så er det uansett en stor klubb i norsk sammenheng.
https://www.flashscore.com/player/islamovic-dino/noeEU5XG/
Chiakha er nok annerledes spillertype og Islamovic har noen mangler, men viktigste oppgaven er tross alt å gjøre mål for en spiss. Og da må Chiakha altså vise fram noen egenskaper han aldri har vist hittil på senior nivå. Hvis Islamovic skulle gå i lås og RBK selger Sæter så vil det jo være stort press på 19 årige skuldre, tross RBK kun tilhører subtoppen nå så er det uansett en stor klubb i norsk sammenheng.
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove