Snak

Mere indhold efter annoncen

Amorim: Vil blive i United i 20 år

søn 3. aug 13:52

Ruben Amorim fortæller i et interview med The Telegraph, at han gerne vil blive i Manchester United de næste 20 år. 



Læs hele nyheden her
Held og lykke med det. Du er fyret inden januar 2026.
Horsens er mit liv! Esben Hansen RAUS RAUS!
Er det et løfte eller en trussel?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Jeg kan skide godt lide amorim, men synes han måske burde vente med at komme med sådan en udtalelse, til han har fået orden i motorrummet. Dem der følger United, husker alle i sidste sæson, han var ved at gå efter en dårlig start.
Den 22. maj 2025:

Slukøret Amorim tilbyder at forlade United
Det kan være, han ved de ikke har råd til at fyre endnu en manager foreløbig :-)
Det håber vi andre også😂😂😂😂
Hvis ten hag havde fået kane, havde han vel været der endnu. I det mindste køber amorim pl proven spillere.
bold 254534
Jeg kan skide godt lide Amorim.


Men han er da også en pæn mand, rigtig pæn
Annonce