Snak

Mere indhold efter annoncen
“ Det er helt klart hans to bedste præstationer kontinuerligt, i hele hans united karriere. ”

Fjollet kommentar når nu han har vundet mãnedens spiller i Premier League som eneste dansker.
Jeg håber vi når at se Højlund på Uniteds hold, med Amorims spillestil, og med medspillere der er mindre egoistiske end de har været tidligere. Krydser fingre...
Lige nu hader han FCK, fordi han spiller i Malmø. Han har tidligere spillet i Brøndby. Hvor han boede dengang, ved jeg ikke, men man behøver vel ikke knuselske FCK for at bo i København ...?
Annonce