Fjollet overskrift! Det vidste han da heller ikke før målet…
Snak
Amorim efter Højlund-mål: Ved ikke hvad der sker i vinduet
tors 31. jul 10:00
Ruben Amorim var tilfreds med Rasmus Højlund efter opgøret mod Bournemouth, hvor træneren dog også såede en smule tvivl om danskerens fremtid i klubben.
Læs hele nyheden her
tors 31. jul 10:33
Overskriften refererer vel Amorims udtalelse rimeligt sandfærdigt?
Jeg kan også tit savne bedre journalistik på bold.dk, men lige i dette tilfælde må det være Amorims udtalelse, du i stedet bør gå efter.
Jeg kan også tit savne bedre journalistik på bold.dk, men lige i dette tilfælde må det være Amorims udtalelse, du i stedet bør gå efter.
tors 31. jul 11:11
Bold journalistik er på linje med Ekstra Bladet, det er sjusk og ligegyldigt.
De elsker at opildne til lidt drama, lidt ligesom styger artiklen og at han synger "Hader København", so what!!
De elsker at opildne til lidt drama, lidt ligesom styger artiklen og at han synger "Hader København", so what!!
tors 31. jul 11:34
De elsker at opildne til lidt drama, lidt ligesom styger artiklen og at han synger "Hader København", so what!!
Er Stryger ikke selv fra København? Men han hader måske byen nu??
Giver jo ingen mening
tors 31. jul 11:44
Højlund har i hvert fald tidligere på sommeren udtalt, at han vil blive og kæmpe for sin plads. Men har er måske kommet på andre tanker efter tilgangen af de nye offensive spillere.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
tors 31. jul 11:49
@bold227291
Det giver vel ret god mening, at de er på linje med Ekstra Bladet, eftersom Ekstra Bladet købte bold.dk for to år siden.
Det giver vel ret god mening, at de er på linje med Ekstra Bladet, eftersom Ekstra Bladet købte bold.dk for to år siden.
tors 31. jul 12:40
Det er helt klart hans to bedste præstationer kontinuerligt, i hele hans united karriere. Han her kæmpet med og holde det stabilt niveaumæssigt. Det ville da være rigtig dumt af united, når de nærmest skal give penge for at udleje ham.