Har var også virkelig god. Igen var han tæt på at score flere gange: og det er altså en opgradering, i forhold til starten og midten af sidste sæson. Han var især god til at true med hans fart og fysik: Han har lagt en del på sit spil. Så det lover godt for fremtiden 🙂 hvis man sammenligner i går, og nogle af kampene fra sidste sæson, hvor han også kunne have scoret flere gange, med starten af hans United karriere så han blevet meget meget bedre overall. Jeg glæder mig til at følge ham i fremtiden. Jeg håber ikke det er for sent for ham i United 😀 han ligner godt nok gyekeros efterhånden, men det er vel ikke så sært 🙂
Snak
Amorim fremhæver Højlund efter testsejr
søn 27. jul 09:15
Manchester Uniteds cheftræner, Ruben Amorim, var imponeret over Rasmus Højlund efter testsejren mod West Ham.
Læs hele nyheden her
søn 27. jul 09:34
Det er en træningskamp i pre season. Man kan måle omtrent intet ud fra dem.
Spillerne skal bare have gang i stængerne igen.
Lad ham gøre noget i Premier League kampe før vi går amok.
Spillerne skal bare have gang i stængerne igen.
Lad ham gøre noget i Premier League kampe før vi går amok.
søn 27. jul 09:36
Højlund kan jo også kun være bedre den her sæson føler jeg.
Giv ham chancen indtil januar vinduet og se om det er blevet bedre
Giv ham chancen indtil januar vinduet og se om det er blevet bedre
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
søn 27. jul 09:46
“Det er en træningskamp i pre season. Man kan måle omtrent intet ud fra dem.
Spillerne skal bare have gang i stængerne igen.
Lad ham gøre noget i Premier League kampe før vi går amok.”
Der bliver skrevet at han var god i en kamp…. Jeg tror måske du lægger mere i det end nogen anden her
Spillerne skal bare have gang i stængerne igen.
Lad ham gøre noget i Premier League kampe før vi går amok.”
Der bliver skrevet at han var god i en kamp…. Jeg tror måske du lægger mere i det end nogen anden her
søn 27. jul 09:58
Sims - Det var hurtigt du var en brokkerøv over noget, som ingen overhovedet havde gjort det til mere end det var...
Men havde du nu set kampen - træningskamp eller ej, så er der jo stadig ting man kan se er blevet bedre... Fremfor bare at være negativ... ;)
Men havde du nu set kampen - træningskamp eller ej, så er der jo stadig ting man kan se er blevet bedre... Fremfor bare at være negativ... ;)
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Redigeretsøn 27. jul 10:04
Det evige lave selvværd blandt den danske pøbel skal nok få pillet Højlund ned. Det er trættende. Vær nu stolte i stedet.
søn 27. jul 10:52
Kæft hvor har du det med at kloge dig på alt og alle Sims😀
Højlunds niveau i denne kamp var trodsalt højere end dine ofte intetsigende analyser hvor du slynger om dig med Grande konstant🤣
Højlunds niveau i denne kamp var trodsalt højere end dine ofte intetsigende analyser hvor du slynger om dig med Grande konstant🤣
Lets talk about Six Baby
Redigeretsøn 27. jul 10:53
Indsatsen skal selvfølgelig pustes op, så potientielle købere fanger interesse. Han skal væk. United og PL er for høj en hylde
søn 27. jul 10:54
Fedt at dem der så kampen så en skarp Højlund - håber virkelig at han får tur i den igen…jeg så bare highlights og der fik han karakteren 3,3 ud af 5 og var dermed Man Utd dårligste spiller i kampen - men fedt at det ikke var tilfældet!!
Winning doesn't really matter as long as you win - Vinny Jones