Rasmus Højlund spillede en god kamp, med en smule mere skarphed havde han også scoret måske et par mål, men derudover så hurtigere ud i tanke og handling, vandt de fleste direkte dueller med sin oppasser.
Pausen har været god for Amorin, Rasmus og resten af truppen.
Kampen igår viste lovende takter indtil det 66.minut hvor hele holdet blev udskiftet, så blev det en rodet træningskamp.
United var det bedste hold og burde have scoret flere mål, Amad fik et flot mål annulleret for en tæt offside.
Ugarte og Mainoo styrede midtbanen rigtig godt, og Cunha og Bruno satte offensive flot op flere gange
Amad som wingback er ikke optimalt i forhold til hans offensive kvaliteter.
Amorim har noget af et puslespil at lægge.
Treforken