Snak

Mere indhold efter annoncen

Amorim fremhæver Højlund efter testsejr

søn 27. jul 09:15

Manchester Uniteds cheftræner, Ruben Amorim, var imponeret over Rasmus Højlund efter testsejren mod West Ham. 



Læs hele nyheden her
Har var også virkelig god. Igen var han tæt på at score flere gange: og det er altså en opgradering, i forhold til starten og midten af sidste sæson. Han var især god til at true med hans fart og fysik: Han har lagt en del på sit spil. Så det lover godt for fremtiden 🙂 hvis man sammenligner i går, og nogle af kampene fra sidste sæson, hvor han også kunne have scoret flere gange, med starten af hans United karriere så han blevet meget meget bedre overall. Jeg glæder mig til at følge ham i fremtiden. Jeg håber ikke det er for sent for ham i United 😀 han ligner godt nok gyekeros efterhånden, men det er vel ikke så sært 🙂
Det er en træningskamp i pre season. Man kan måle omtrent intet ud fra dem.
Spillerne skal bare have gang i stængerne igen.

Lad ham gøre noget i Premier League kampe før vi går amok.
Højlund kan jo også kun være bedre den her sæson føler jeg.
Giv ham chancen indtil januar vinduet og se om det er blevet bedre
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
Hvem går amok?
“Det er en træningskamp i pre season. Man kan måle omtrent intet ud fra dem.
Spillerne skal bare have gang i stængerne igen.

Lad ham gøre noget i Premier League kampe før vi går amok.”

Der bliver skrevet at han var god i en kamp…. Jeg tror måske du lægger mere i det end nogen anden her
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sims - Det var hurtigt du var en brokkerøv over noget, som ingen overhovedet havde gjort det til mere end det var...

Men havde du nu set kampen - træningskamp eller ej, så er der jo stadig ting man kan se er blevet bedre... Fremfor bare at være negativ... ;)
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Det evige lave selvværd blandt den danske pøbel skal nok få pillet Højlund ned. Det er trættende. Vær nu stolte i stedet.
Kæft hvor har du det med at kloge dig på alt og alle Sims😀

Højlunds niveau i denne kamp var trodsalt højere end dine ofte intetsigende analyser hvor du slynger om dig med Grande konstant🤣
Lets talk about Six Baby
Indsatsen skal selvfølgelig pustes op, så potientielle købere fanger interesse. Han skal væk. United og PL er for høj en hylde
Fedt at dem der så kampen så en skarp Højlund - håber virkelig at han får tur i den igen…jeg så bare highlights og der fik han karakteren 3,3 ud af 5 og var dermed Man Utd dårligste spiller i kampen - men fedt at det ikke var tilfældet!!
Winning doesn't really matter as long as you win - Vinny Jones
Annonce