Har han stadigt niveauet til selv 1. Division?
Snak
Andersen på klubjagt: Har da tænkt tanken
tirs 23. jun 12:00
Jeppe Andersen holder sig i gang i Silkeborg, men er på klubjagt. Midtbanespilleren er åben for 1. division, hvor han har et indgående kendskab til både Vejle og Esbjerg, som han ikke vil afvise.
Læs hele nyheden her
tirs 23. jun 17:27
Det er tvivlsomt, mon ikke han kan være med på et af holdene i bunden eller som reserve for et af de andre hold.
Superligaen er i hvert fald et overstået kapitel.
Superligaen er i hvert fald et overstået kapitel.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group