Snak

Mere indhold efter annoncen

Andersen på klubjagt: Har da tænkt tanken

tirs 23. jun 12:00

Jeppe Andersen holder sig i gang i Silkeborg, men er på klubjagt. Midtbanespilleren er åben for 1. division, hvor han har et indgående kendskab til både Vejle og Esbjerg, som han ikke vil afvise.



Læs hele nyheden her
Har han stadigt niveauet til selv 1. Division?
Det er tvivlsomt, mon ikke han kan være med på et af holdene i bunden eller som reserve for et af de andre hold.

Superligaen er i hvert fald et overstået kapitel.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Sympatisk bekendtskab - og befriende ærlige udtalelser her! Håber han lander et godt sted.
Annonce