Jeg sad og spekulerede på formuleringen i den fortrolighedsaftale han har underskrevet. Hvis den var formuleret ordentligt, så brød han allerede aftalen i sine udtalelser i programmet, men den må tydeligvis være noget mildere formuleret end de ofte er, eller også er Ankersen lidt ligeglad.
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år