Snak

Mere indhold efter annoncen

Ankersen har EfB-klausul: Må ikke tale frit

tirs 3. maj 2022

Randers FC-kantspilleren Jakob Ankersen fortæller, at han har en klausul med Esbjerg fB, som gør, at han ikke kan tale frit om klubben. 



Læs hele nyheden her
Jeg sad og spekulerede på formuleringen i den fortrolighedsaftale han har underskrevet. Hvis den var formuleret ordentligt, så brød han allerede aftalen i sine udtalelser i programmet, men den må tydeligvis være noget mildere formuleret end de ofte er, eller også er Ankersen lidt ligeglad.
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år
Så måtte han vel lade være med at underskrive den? Han har vel haft en eller anden form for "berigelse" ved at underskrive en sådan aftale?
IDKFA
Tagdetnuroligt
Tænkter præcis det samme. Når han nævner denne klausul. Så har han nærmest allerede sagt alt.
Ankersen må vel godt sige at der er lavet en klausul i aftalen om at han kunne forlade klubben.

Han røber ikke noget ved at fortælle at han blev sendt på U19.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Der er stof til en bog eller 2 fra den Esbjerg trup.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forhammeren
Han sagde lidt mere end det så vidt jeg husker. Jeg husker det dog ikke ordret, så jeg kan ikke give et eksempel. Tænkte blot at han bevægede sig lige på linjen eller måske lige over linjen da jeg så det live.
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år
@Taco

Hvis han ville væk var han nødt til at underskrive klausulen.
Han sagde ikke andet end hvad Esbjerg selv udmeldte dengang det skete. At han og 3 andre spillere røg på u19 pga. det "sportslige niveau".
...en hold-kæft-klausul siger alt.
Ankersen glæder sig helt sikkert til at få luft og der vil også stå folk med strittende mikrofoner og ører klar ved gaten. Men ærlig talt. Kan det ikke være fuldstæn!dig lige meget. Esbjerg er langt væk fra Kronjylland …
Freja & Thor!!
Annonce