Snak

Mere indhold efter annoncen

Arsenal-dansker: Jeg er en shit-udgave af Kane og Haaland

ons 24. jan 2024

Mika Biereth beskriver sig selv som en klassisk angriber, der kan sammenlignes med en kombination af Erling Haaland og Harry Kane - bare på et lavere niveau selvfølgelig.



Læs hele nyheden her
Den dreng trænger til en medierådgiver
CENSUR CENSUR CENSUR
Jeg kan li’ ham.
Chelsea FC👌 Real Sociedad 🙌🏻 Lazio🤌
Ananas

+1

Jeg er fan allerede!

😁
Dejligt med lidt selvironi, og han virker til at have en relativ ydmyg tilgang til det hele. Men også bevidst om sine kvaliteter!
Der kan også være tale om en dårlig oversættelse eller også taler han gebrokkent dansk ligesom O´Riley
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Den dreng trænger til en medierådgiver

Ja, mand. Her fremstår han jo bare ydmyg, humoristisk og selvironisk. Det havde været bedre om en medierådgiver kunne have lært ham at sige noget sindssygt, á la "jeg er mindst ligeså god som Kane og Haaland", så han i stedet kunne fremstå arrogant, selvhævdende og virkelighedsfjern...
I det mindste er han ikke delusional, som man nogle gange får indtrykket af om visse spillere.

Dog vil jeg sige, at jeg synes, at der er ret stor forskel på Kane og Haaland i spillestilen. Ja, de er begge to fysisk stærke og målfarlige, men ellers er der jo en verden til forskel i deres spil.
Jeg er en shit-udgave af Kane og Haaland


Sådan håber jeg mange af spillerne i min klub har det nu. Især efter et smerteligt nederlag i går. I hvert fald ´shit´-delen.
Burgerboy, han så hvordan det gik den sidste semi blonde dansker i arsenal, og gør det modsatte. Det er vel ikke dumt...
Hvordan kan han sammenligne sig med Kane, når han ikke gider droppe ned i banen?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Annonce