Snak

Mere indhold efter annoncen

Arsenal handler løs i Chelsea: De har mange spillere!

tirs 22. jul 07:13

Mikel Arteta forklarer, at Chelsea har mange gode spillere, hvorfor Arsenal gerne handler med lokalrivalerne.



Læs hele nyheden her
Drømmer man om et skifte til Arsenal, er Chelsea et godt springbræt.

En elegant soft-sviner her fra morgenstunden :)
Ja journalisten melder da klart kulør ... klaphat kommentar
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Er selv gunner. Vildt at journalisten ikke rubrikker på den her vinkel:

"Chelsea har mange gode spillere"


Men sådan er det nye Bold jo..
PL klubben med den største spillerbus.
Real-wise: Spejl
Real-wise: Spejl
?? Fandme spejl selv, det er da journalistisk dårligt arbejde, hvis man læser hvad arteta rent faktisk siger.

Der er jo heller ikke nogle Chelsea fans der ikke ønsker en 10-15 salg btw ;-)
ALL-time Chelsea Cech Ivanovic - Terry - Silva - Cole Makelele Kante - Lampard Hazard - Drogba - Zola
Men det er godt for engagement :)

Ja, de må kunne undvære et par af de drenge de har rendende efterhånden.
Annonce