Snak

Mere indhold efter annoncen

Arteta hylder 15-årig Arsenal-komet: Det er specielt

man 28. jul 06:36

Mikel Arteta er imponeret over, hvordan 15-årige Max Dowman imponerede i Arsenals testsejr over Newcastle. Det er ikke noget, man ser hver dag, siger Arsenal-manageren.



Læs hele nyheden her
Spændende 🤗
Meget spændende ja, men jeg håber nu at Arsenal er tålmodige med ham og ikke hyper ham for meget for tidligt. Det ville være synd for knægten.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mon ikke han snuser til PL fodbold allerede den her sæson. De kampe hvor vi kommer foran komfortable hvilket vi må formode sker et par gange i løbet af sæsonen skal han bare ind og have nogen minutter.
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
moderator
Med tilgangen af Madueke skal man nok ikke forvente meget andet end et par cup-optrædener i den kommende sæson.
https://kortlink.dk/sudv
Vildt at en 15 årig kan lave impact på den måde ... det er jo mere end de bedre generationstalenter - det kræver naturligvis også at nogen tør give dem chancen og ikke gemmer dem væk grundet alder/fysik

Bliver interessant at følge
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Iflg. nogle udmeldinger er han sågar bedre, end Saka var som 15-årig.

Jeg håber også, at han får debut i denne sæson.
Saka var 17 da han fik debut. Jeg husker umiddelbart, at jeg var mere hooked på at Nketiah skulle få spilletid end Saka. Der gik dog ikke gik mange kampe før det var med omvendt fortegn.
Saka spillede også forrygende i en ung alder, men det var ikke lig Dowman, som for det første er væsentligt yngre end Saka var og - baseret på to preseason kampe - noget bedre.
Godt han endelig fik debut og viste sig frem. Jeg har glædet mig til at se om han også kunne overføre hans spile til senior fodbold. Det bliver så spændende at følge.
Folk anede ikke hvem Saka var som 15 årig og hvilken spiller er han ikke idag? Hvis Dowman forsætter bliver han jo en af de største i fodbold nogensinde hvilket en gunners fan som mig takker ja tak til :)
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
Annonce