Snak

Mere indhold efter annoncen
Sådan ASA kæmpe tillykke
Du mener vist Frederiksbjerg?!
Tillykke med oprykning , men så skal i finde et stadion at spille på, i 3 division skal der være toiletforhold og højtaler
zzztop77
Kvindeholdet skal også spille A-liga, så mon ikke man kan finde ud af at lave nogen opgraderinger.
Tillykke med oprykning , men så skal i finde et stadion at spille på, i 3 division skal der være toiletforhold og højtaler
Man kan på de bedste stadions i 3 division, f.eks. idrætsparkerne i Valby, Vanløse og Tingbjerg, finde rigtig fine tissemuligheder under åben himmel - der er endnu ikke toilettvang, kun mulighed. I Tingbjerg er der endvidere højtalere man aldrig kan høre.
Brønshøj Boldklub
Stort tillykke fra de hvide
Tillykke til ASA. Både herrerne og damerne.
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green
Annonce